پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
لنس کارواش

معرفی لنس قابل تنظیم کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشوی سطح خودرو و سطوح دیگر با استفاده از روش های دستی و تجهیزات کارواش مناسب به نحو عالی انجام می گیرد. کیفیت و سرعت شستشو بخصوص در مورد خودرو ها اهمیت داشته و تا حد قابل توجهی به تجهیزات مورد استفاده بستگی دارد. در این بین لنس ها و تجهیزات فشار قوی متعدد و نوآورانه ای طراحی و تولید می شود. لنس قابل تنظیم چند کاره یکی از این تجهیزات کارواش است که علاوه بر شستشوی خودرو در کاربرد های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مشخصات و کاربرد های لنس چند کاره در ادامه تشریح می شود.

معرفی لنس کارواش

لنس کارواشلنس اتصالی است که به دستگاه کارواش یا تجهیزات فشار قوی مراکز کارواش متصل می شود و رابط بین نازل و شلنگ فشار قوی می باشد. ساختار مقاوم استیل و تحمل فشار و دما از ویژگی های لنس های با کیفیت به شمار می آید. لنس های تلسکوپی، زیر شویی، دوتایی و قابل تنظیم چند کاره از جمله تجهیزات واترجت ها و تجیهزات فشار قوی کارواش ها هستند. لنس تلسکوپی برای شستشوی سطوح در ارتفاع و لنس زیر شویی برای شستن سطح زیرین خودرو ها کاربرد دارد.

 

لنس قابل تنظیم

لنس قابل تنظیم یک ابزار حرفه ای برای آبکشی و زیرشویی سطح خودرو و کاربرد های متعدد دیگر می باشد. این لنس مقاوم و ضد زنگ دارای قابلیت تنظیم زاویه تا 90 درجه است. بسته به محل مورد استفاده تغییر زاویه و جهت لنس رو به بالا یا پایین، بوسیله فشار دادن رو به جلو یا کشیدن لنس امکان پذیر است. وقتیکه کاربر مثلا بخواهد سطح زیرین خودرو یا گلگیر ها را شستشو دهد، جهت لنس را رو به بالا تنظیم می کند و در زمان شستشو سقف خودرو آنرا رو به پایین قرار می دهد. برای شستن زیر خودرو نیز می تواند از قابلیت افزودن چرخ بر روی این لنس بهره برد. لنس چند کاره سبک و ارگونومیک بوده و برای کنترل راحت دارای یک دسته کمکی است.

کاربرد های لنس قابل تنظیم

لنس کارواشکاربر بعد از نصب لنس بر روی دستگاه واترجت یا تجهیزات فشار قوی کارواش ، عملیات شستشو را آغاز می کند. با کشیدن دسته روکش روی لنس، لنس به سمت پایین خم شده و مهیای شستشوی بخش هایی مانند گلگیر و سطح زیرین خودرو می شود. با حرکت دادن دسته به سمت جلو، لنس به سمت بالا خم می گردد. در این حالت می توان از لنس برای شستن سقف خودرو استفاده کرد. لنس در این وضعیت برای شستشوی نواحی با دسترسی دشوار مانند سقف خانه یا نواحی دور دست و بالای سقف شیروانی ها نیز کاربرد دارد.

 

 

در ویدئو زیر نحوه عملکرد لنس چند کاره قابل تنظیم را مشاهده می نمایید.

 

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید