پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
رینگ شوی کارواش اتوماتیک

چرا افراد کارواش اتوماتیک را به روش سنتی شستشو ترجیح می دهند؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

هر شخصی دوست دارد که ظاهر وسیله نقلیه اش زیبا و تمیز باشد. هنگامیکه زمان از بین بردن جرم و گل و لای سطح بدنه خودرو فرا می رسد، بعضی از افراد ترجیح می دهند تا شخصا از شلنگ و سطل آب استفاده نمایند. اما در نقطه مقابل بعضی افراد دیگر سپردن خودرو به کارواش اتوماتیک را گزینه بهتری می دانند. در ادامه به مواردی اشاره می شود که افراد به خاطر آن ها تمایل دارند تا خودرو خود را به مراکز کارواش اتوماتیک بسپارند.

 

معرفی کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک از مراکز جدید و نو ظهور جهت شستشوی خودرو می باشد. این مراکز بدون دخالت دست و به کمک یک سیستم هوشمند مکانیزه برس زنی و پاشش آب، عملیات را انجام می دهند. نازل های پاشش آب، برس های افقی و عمودی، سیستم پاشش واکس و مواد شوینده و برس های رینگ شوی از جمله تجهیزاتی هستند که در اغلب کارواش های مکانیزه وجود دارند.

 

 

 

6 فاکتور مهم برتری کارواش اتوماتیک نسبت به روش دستی

این 6 فاکتور برتری کارواش اتوماتیک نسبت به روش سنتی شستشو را نشان می دهند و افراد به جهت این موارد، این روش مکانیزه شستشو را نسبت به روش دستی ترجیح می دهند.

 

شستشوی دقیق

کارواششاید بهترین مزیت استفاده از کارواش اتوماتیک ، نظافت دقیق و بی نقص خودرو می باشد. هنگامیکه مالکان خودرو شخصا وسیله نقلیه خود را تمیز می کنند، بخش هایی از آن ممکن است شستشو نشوند. در نقطه مقابل کارواش مکانیزه ، دارای برس هایی است که تمام سطح خودرو را پوشش می دهند. همچنین این دستگاه نمک و گل و لای جاده را به طور کامل از سطح خودرو برطرف می کند و از خوردگی فلزات آن جلوگیری می نماید. امکان تجهیز این مراکز شستشوی خودرو به سیستم زیر شویی نیز، فرآیند شستشو را تکمیل می کند.

کیفیت شستشو

دلیل دیگری که مشتری ها کارواش اتوماتیک را ترجیح می دهند، نتیجه نهایی شستشو می باشد. برخلاف روش دستی شستشوی خودرو، هر زمان که به مراکز کارواش اتوماتیک مراجعه شود، نتیجه شستشو رضایت بخش خواهد بود.

 

سازگاری با محیط زیست

برس شستشوی کارواشبسیاری از مشتری ها در هنگام خرید یا استفاده از تجهیزات به سازگاری آن ها با محیط زیست اهمیت می دهند. شستشوی خودرو در منزل با مواد شوینده که سازگاری مناسبی با محیط زیست ندارند و همچنین هدر رفت آب از نمونه های عدم سازگاری این روش با محیط زیست می باشد. در نقطه مقابل مراکز مکانیزه شستشوی خودرو، قابل تجهیز به سیستم های بازیابی و بازیافت آب هستند. در نتیجه تا حد بسیار خوبی در مصرف آب صرفه جویی می نمایند.

عدم آسیب به بدنه

عدم دقت در شستشوی دستی خودرو، می تواند منجر به آسیب دیدن بدنه شود. برس ها، اسفنج ها و دیگر ابزار های مورد استفاده در روش دستی نیز می توانند به بدنه خودرو آسیب بزنند. اما سیستم برس زنی کارواش تمام اتوماتیک آسیبی به خودرو وارد نمی کنند.

 

صرفه جویی در زمان

کارواشافراد به جهت مشغله های کاری و زندگی، کم تر فرصتی برای شستشوی دستی خودرو پیدا می کنند. در عوض کارواش مکانیزه در مدت زمان چند دقیقه فرآیند شستشوی خودرو را انجام می دهد، در نتیجه اتلاف وقت در روز های تعطیل برای شستشوی دستی خودرو نیز چندان منطقی به نظر نمی آید.

قابلیت افزودن خدمات اضافی

در شستشوی دستی، گزینه های تمیز کردن خودرو محدود است اما در مراکز کارواش اتوماتیک امکان تنظیم برنامه های متعدد شستشو به دلخواه مشتری وجود دارد. نظافت داخل خودرو، پاشش واکس بدنه، سیستم زیر شویی، سیستم مکانیزه شستشوی کفی و زیر پایی و رینگ شوی اتوماتیک از جمله گزینه های اضافی مراکز کارواش پیشرفته هستند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید