پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

رونمایی از کارواش دروازه ای M’NEX32 در نمایشگاه اتومکانیکا 2016

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت، از جدیدترین دستگاه کارواش اتوماتیک خود رونمایی نمود. این کارواش دروازه ای که M’NEX32 نام دارد، از تکنولوژی ارتقا یافته و ساختار نوآورانه بهره برده است. این دستگاه در سپتامبر 2016 و در نمایشگاه اتوماتیکا که محلی برای نمایش خدمات مختلف پس از فروش خودرو می باشد، به فعالان صنعت خودرو و عموم مردم عرضه شده است.

 

مشخصات جدید و برجسته دستگاه کارواش اتوماتیک  M’NEX32

کارواش دروازه ای M’NEX32 دارای آخرین تحولات ایجاد شده توسط شرکت Istobal شامل امکانات بیشتر و گزینه های اختیاری نوآورانه همراه با تصویری جدید و طراحی به روز می باشد. این کارواش اتوماتیک به لطف ویژگی های نوآورانه اش از قبیل برس های جدید شستشوی چرخ، دستیابی به نقاط حاشیه ای غیر قابل دسترس و سیستم برس زنی زاویه دار بر روی پشت وسیله نقلیه برای اطمینان از شست و شوی دقیق و کامل، از بازدهی و کیفیت شستشوی عالی تری نسبت به مدل های قبلی این کارواش ها برخوردار است.
از دیگر خصوصیات برجسته کارواش M’NEX32 می توان به سیستم پاشش آبشاری فوم، راهنمای محوری جدید با چراغ LED و سیستم تزریق مواد شیمیایی esens اشاره نمود. این سیستم، مواد شیمیایی کاملا متمرکز شده را به مقدار کم و خیلی صحیح، به طور مستقیم به مدار دستگاه تزریق می کند. شرکت ایستوبال در این نمایشگاه همچنین، کیوسک جدید خود را جهت فروش متمرکز برنامه های کارواش ارائه کرده است. این پایانه، موجب شده افراد به جای اینکه به دستگاه یا کانتر خدمات جهت خرید بلیط مراجعه نمایند، برنامه کارواش مورد نظر خود را تنها با یک card code خریداری کنند.
شرکت ایستوبال در ساختار این دستگاه شستشوی ماشین دروازه ای، از یک سیستم بازویی جدید نیز جهت پاشش پر فشار آب استفاده نموده است. این سیستم با بهره گیری از المان های شست و شوی ماشین متفاوتی چون تفنگی های فشارقوی، برس ها و …، حرکت بسیار آسان تر را در حین عملیات تضمین می نماید. همچنین مدل جدیدی از سیستم های فشار قوی چرخان جهت شستشوی ماشین های سنگین در ساختار کارواش اتوماتیک M’NEX32 ارائه شده است. این مدل برای ماشین های خاصی چون کامیون های حمل زباله که نمی توانند با برس شستشو شوند یا تحت عنوان عملیات پیش شستشوی اختیاری مناسب است. در این سیستم ها، فرآیند شست و شو با استفاده از گرداننده های موتوری ( اسپری کننده هایی با 4 نازل) با سرعت چرخش ثابت، به نحو مطلوب صورت می پذیرد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید