پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

3 دلیل اصلی برای استفاده از کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه، شستشو و نظافت خودرو توسط خود کاربران بسیار همه گیر شده است. این امر باعث می شود تا در طولانی مدت در هزینه های روزمره صرفه جویی گردد. اما با شروع فصل بهار و بارش های نامتناوب بهاری استفاده از سیستم های مکانیزه کارواش اتوماتیک و کارآمدی آن به سبب تجربه و تخصص در امر شستشو، معقول تر و در طولانی مدت به صرفه تر خواهد بود. کیفیت نظافت و سرعت عملیات دستگاه های کارواش اتوماتیک در مقایسه با روش های سنتی نظافت و دستی بسیار برتر است. در ادامه این مقاله به بیان 3 دلیل مهم برتری کارواش اتوماتیک در مقایسه با روش های سنتی اشاره خواهد شد.

 

اثرات مخرب فصل زمستان

کارواشبا پایان فصل زمستان، زمان آن فرا می رسد تا سطوح بدنه خودرو از نمک و شن های موجود در جاده ها و معابر خیابان ها پاک شود. این گونه مواد مانند نمک و شن و ماسه به سبب خاصیت زبر و خوردنگی باعث زنگ زدگی و آسیب های جدی در بدنه خودرو در طولانی مدت خواهند شد. به همین منظور، رسیدگی و مراقبت از بدنه خودرو توسط دستگاه های کارواش اتوماتیک از حساسیت بالایی برخوردار است. روش های حرفه ای و تخصصی به کار رفته در کارواش ها جهت پاک نمودن اثرات نمک و شن می تواند از آسیب های جدی به بدنه خودرو جلوگیری کند. از همین رو، بسیار ضروری است تا برای شستشوی خودرو به کارواش اتوماتیک تخصصی مراجعه کرد.

 

حفظ زیبایی خودرو با کارواش اتوماتیک

به طور کلی، اکثر خودروها با گذر زمان ارزش و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهند. در حالی که مراقبت و نگهداری مناسب از بدنه خودرو می تواند به حفظ بهای آن در زمان فروش کمک چشمگیری کند. این هدف زمانی محقق خواهد شد که خودرو به صورت مداوم توسط یک کارواش اتوماتیک تخصصی مراقبت و نظافت شود. نظافت داخل خودرو از گرد و خاک و لکه ها به کمک تجهیزات کارواش و مواد شوینده حرفه ای، اثربخشی بالایی در افزایش بهای اتومبیل در هنگام فروش خواهد داشت.

 

کارواش اتوماتیک ، سازگار با محیط زیست

کارواش اتوماتیکشستشوی خودرو به روش های سنتی در خانه به راحتی در حدود 560 لیتر آب مصرف می کند که رقم بسیار زیادی در این خصوص می باشد. در مقابل، در یک کارواش اتوماتیک این رقم در حدود 130 لیتر خواهد بود که تفاوت بسیار زیادی ایجاد می کند. مقایسه این ارقام نشان دهنده آن است که شستشو و نظافت خودرو به صورت سنتی می تواند آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد و بحران کمبود آب را جدی تر نماید. همچنین، شستشوی اتومبیل در خانه می تواند باعث ایجاد آلودگی در محیط حیاط یا پارکینگ و منابع آب شود، در صورتی که، یک کارواش اتوماتیک آب کثیف حاصل از شستشو را جمع آوری نموده و پس از تصفیه به چرخه شستشو باز می گرداند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید