پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
صفرشویی خودرو

صفرشویی خودرو، مزایا و تجهیزات مورد استفاده

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

حفظ زیبا و تمیزی خودرو از اولویت های مالکان متشخص و منظم این وسیله نقلیه به حساب می آید. تمیز بودن خودرو قطعا این موضوع را به افراد منتقل می کند که دارنده آن فردی منظم و تمیز است. بعلاوه یک نشستن در خودروی شستشو و نظافت شده، حس دلپذیری را به سرنشینان آن منتقل می کند. فرآیند صفرشویی ماشین یکی از اقدامات مهم در این زمینه به حساب می آید. در این فرآیند بخش های مختلف خودرو مانند اتاقک ماشین، کاپوت و بدنه بطور عمیق شستشو می شوند. در این مقاله نحوه صفر شویی خودرو، مزایای آن و تجهیزات کارواش حرفه ای برای اینکار مورد بررسی قرار می گیرند.

تعریف صفر شویی

صفرشوییصفر شویی فرآیندی است که طی آن شستشوی ماشین بصورت کامل انجام می گیرد. در این فرآیند بجز بخش های اصلی که در کارواش بصورت روتین شسته می شوند، تمیز کردن عمیق اتاق، کاپوت و بدنه مد نظر قرار می گیرد. در واقع صفرشویی شامل اقدامات مختلف برای تمیز کردن خودرو بعد از فرآیند شستشوی روتین می باشد. در صفرشویی بخش داخلی خودرو بطور ویژه مورد توجه قرار می گیرد. انجام این فرآیند بایستی با تجهیزات مناسب و کاربر حرفه ای صورت گیرد تا نتیجه مناسبی بدست آید. صفرشویی در بازه های زمانی مشخص یک یا چند ماهه و قبل از فروش خودرو توصیه می شود. نظافت کفپوش ها و کف خودرو، تمیز کردن سقف خودرو و نظافت داخل کاپوت از امور مهم در این فرآیند می باشند.

 

مزایای صفر شویی ماشین

صفرشویی ماشینکثیف و آلوده شدن داخل خودرو بعد از خرید آن امری اجتناب نا پذیر است. با انجام صفرشویی می توان خودرو را به بهترین نحو تمیز نمود و فضای مطبوعی را در داخل خودرو بوجود آورد. عدم توجه به تمیز کردن خودرو، انباشته شدن آلودگی ها و کثیفی ها بر روی کفپوش، صندلی ها و بخش های دیگر را در پی دارد. اما صفر شویی موجب تمیز شدن داخل ماشین و جلوگیری از فرسایش در داخل خودرو می شود. خودرویی که داخل آن تمیز است، هوای خوشایند و مطبوعی دارد و در نتیجه کیفیت هوای مطلوب داخل خودرو با استفاده از صفرشویی تضمین می گردد.

 

تجهیزات کارواش مورد استفاده برای صفرشویی

صفرشوییانجام این فرایند نیازمند تجهیزات تخصصی و ویژه ای است تا نتیجه مناسبی بدست آید. شامپو ها و فوم های مخصوص صندلی و سقف خودرو از جمله تجهیزات کارواش مناسب برای صفرشویی هستند. همچنین واکس خودرو موجب براق و درخشان شدن ظاهر خودرو و کاهش میزان جذب آلودگی ها می گردد. اسپری تخصصی برای شستشوی بخش های مختلف مانند داشبورد، موتور، رینگ و شیشه ها طراحی و تولید می شوند. یکی از تجهیزات تخصصی برای انجام فرآیند صفرشویی گان مخصوص صفرشویی می باشد. این تجهیزات حرفه ای کارواش برای از بین بردن آلودگی های سرسخت داخل خودرو بکار می آیند.

 

گان صفر شویی ، تجهیزات کارواش حرفه ای

صفرشوییگان صفرشویی ابزار تخصصی و حرفه ای برای از بین بردن آلودگی های سطح داخلی خودروی می باشد. این گان دارای یک مخزن مواد شوینده به ظرفیت 1 لیتر و شیر تنظیم مقدار ماده شوینده است. کاربرد های این گان متنوع بوده و شامل شستشوی صندلی ها، رینگ لاستیک ها، دریچه هوا و بخش های دور از دسترس می شود. این گان مخصوص دارای وزن پایین، استحکام بالا، طراحی ارگونومیک و کاربری آسانی است. در گان صفرشویی، ترکیب هوا و ماده شوینده بصورت دوار از نازل خارج شده تا سطح مورد نظر تمیز شود. حجم آب مصرفی بوسیله این گان پایین بوده و از این جهت در مصرف آب صرفه جویی می کند. مصرف کم آب توسط گان صفرشویی به همراه قدرت نفوذ بالا، علاوه بر پاکیزگی عمیق، خشک شدن سریع سطح را تضمین می نماید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید