پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

چرا کارواش اتوماتیک وسیله ای دوستدار محیط زیست است؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه در همه زمینه ها و مشاغل همواره تلاش می شود با استفاده از راه حل های علمی کلیه فعالیت ها به سمت سازگاری با محیط زیست پیش روند. در صنایعی که به منبع های مهم انرژی مانند آب و برق متکی هستند توجه به این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. یکی از مشاغلی که بر پایه مصرف آب و برق عمل می کند، کارواش است. کارواش های سنتی که به روش دستی خودروها را شستشو می دهند جز مشاغلی به شمار می آیند که برای تمیزتر شدن وسایل نقلیه از میزان زیادی آب استفاده می کنند. در حالی که مردم تمایل دارند که یک روش مناسب و سازگار با محیط را جایگزین آن کنند. به همین منظور دستگاه کارواش اتوماتیک طراحی و تولید شده است که با بهره گیری از فناوری های پیشرفته مصرف آب، برق و مواد شوینده را به حداقل رسانده و از همه لحاظ به یک وسیله دوستدار محیط زیست تبدیل گشته است.


کارواش اتوماتیک دستگاهی سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه

طراحی خلاقانه و منحصر به فرد دستگاه کارواش تمام اتوماتیک رویای انسان ها درباره شستشوی اتومبیل بدون تخریب محیط زیست را به یک واقعیت تبدیل کرده است. تجهیزات به کار رفته در آن با مصرف کمتر آب، برق و مواد شوینده کیفیتی بسیار مطلوب تر به مشتریان ارائه می دهد. اکنون به برخی از دلایل برتری کارواش اتوماتیک اشاره می نماییم.


به کارگیری مواد کارواش (شامپو و فوم) به جای مواد شوینده رایج

کارواش اتوماتیکبسیاری از شستشوهای سازگار با محیط زیست مدیون استفاده از مواد شوینده مناسب می باشند. برای شستشوی خودروها با سیستم تمام اتوماتیک مواد شوینده مخصوصی که شامل شامپو، فوم و واکس می شوند. این مواد فاقد ترکیبات شیمیایی مضر هستند و همه آلودگی های بدنه اتومبیل را در خود حل کرده و از بین می برند به صورتی که سطح خودرو را به طور کامل پوشش داده و موجب تسریع در عملکرد شستشو می شوند. مواد شوینده قدیمی حاوی ترکیبات مضر هستند که استفاده از آن ها برای شستشوی اتومبیل به طبیعت آسیب رسانده و آب ها جاری و آب های زیر زمینی را آلوده می کند. مواد کارواش فاقد ترکیبات مضر هستند و با اطمینان می توان از این مواد استفاده نمود.


استفاده از تجهیزات مدرن

کارواش اتوماتیکبرخی از صاحبان کارواش های دستی گمان می کنند به روز رسانی و ارتقای تجهیزات مورد استفاده در کارواش و کنار گذاشتن ابزارهای از رده خارج شده پر هزینه است در حالی که با هر شستشوی دستی مقدار بیشتری پول از دست می رود. در همه مشاغل فکر کردن در مورد اهداف بلند مدت گامی ضروری برای دست یابی به موفقیت می باشد و کارواش اتوماتیک مصداقی بر این قضیه است. در گذشته به افزایش بهره وری و کاهش ضایعات در کارواش توجه چندانی نمی شد اما در حال حاضر کارواش اتوماتیک انقلابی در شستشوی بهینه ایجاد کرده است. ابزارهای قدیمی منابع با ارزش انرژی را به هدر می دهند از همین رو سازندگان ماشین شوی اتوماتیک با تمرکز بیشتری بر کاهش مصرف آب و برق فعالیت می کنند که خود یک جهش رو به جلو به شمار می آید.


تصفیه و بازیافت

کارواش اتوماتیکتصفیه آب های آلوده یکی از ساده ترین و مؤثرترین راه های تبدیل به یک کارواش سازگار با محیط زیست با پایداری بالا است. با شنیدن واژه بازیافت اولین فکری که به ذهن انسان می آید جداسازی زباله های خشک و تر می باشد اما بازیافت دارای مفهومی فراتر است به این معنا که کارواش اتوماتیک یا دستگاه شستشوی ماشین مجهز به سیستم تصفیه آب بوده و آب مصرف شده در یک شستشو را به طرز کاملاً مؤثر تصفیه می کند و توسط سیستم برگشت آب به چرخه باز می گردد و برای شستشوی اتومبیل بعدی آماده می شود. به همین سبب از اتلاف آب به میزان قابل توجهی جلوگیری می گردد. علاوه بر این سیستم تصفیه محلول آب و مواد شوینده را پالایش می کند و از ورود آب آلوده به محیط زیست ممانعت به عمل می آید.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید