پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ارائه خدمات جانبی به منظور افزایش سود در کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

افزایش سود در کسب و کار هدف اصلی صاحبان کارواش اتوماتیک محسوب می شود که مایل اند به بیشتر مقدار آن دست یابند. در صنعتی کارواش اتوماتیک اگر هزینه ها بدون اضافه نمودن خدمات جاری کارواش افزایش یابد، تعداد مشتریان به سرعت کاهش پیدا می کند و شانس جذب مشتریان جدید را از بین می برد. در ادامه این مقاله به معرفی راهکار ها و ایده های نوینی در راستای افزایش حاشیه سود در کارواش اتوماتیک بدون کاهش کیفیت عملکرد آن پرداخته خواهد شد.

 

ارائه خدمات جدید در کارواش اتوماتیک

یکی از راه های مفید و اثرگذار در افزایش سود در یک کارواش اتوماتیک، ارائه خدمات جانبی جدید به مشتریان می باشد. با گسترش کاروش به کمک خدمات اضافی می توان نه تنها مشتریان کارواش را راضی به پرداخت هزینه بیشتر نمود بلکه مشتریان جدیدی را جذب کرد. برخی از این خدمات جانبی که قابلیت جذب مشتری و ایجاد ارزش افزوده را دارد از قرار زیر است:

 

1- ارائه شامپو برای کفپوش اتاق خودرو

2- ارائه خدمات جاروبرقی و نظافت عمومی داخل خودرو

3- عملیات واکس زنی و پولیش بدنه

4- استفاده از اسپری محافظت از رنگ بدنه

 

بروزرسانی تجهیزات

تجهیزات کارواش اتوماتیکتجهیزاتی که در یک کارواش اتوماتیک استفاده می شود بسیار حائز اهمیت است. استفاده از بهترین تجهیزات امکان افزایش قیمت را با توجیه آن که کیفیت بالاتر شستشو و نظافت در گروی استفاده از تجهیزات مدرن و تازه می باشد. خرید تجهیزات مدرن کارواش اتوماتیک می تواند هزینه های اولیه سنگینی را در بر داشته باشد اما در طول زمان سود حاصله، آن را جبران می کند. استفاده از تجهیزات قدیمی و فرسوده احتمال خرابی و در نهایت، آسیب رساندن به خودروی مشتریان را در طولانی مدت افزایش می دهد. از دیگر مزایای به کارگیری تجهیزات تازه و مدرن، می توان  به تبلیغات حول تجهیزات جدید و چگونگی افزایش کیفیت تجربه مشتری در کارواش اتوماتیک اشاره نمود.

 

فروش محصولات جانبی

کارواش اتوماتیکاستفاده از محصولات جانبی در کسب و کار کارواش اتوماتیک راه حل مناسبی برای افزایش سود و ارزش افزوده می‌باشد. همچنین، محصولات جانبی می‌توانند شامل تبلیغات نیز باشند تا کمک به جذب مشتریان بیشتری کنند. برخی از کالاهایی که می توانند در سبد فروش در یک کارواش اتوماتیک قرار گیرند، صابون خودرو، پاک کننده داخلی خودرو، کفپوش، روکش صندلی ها، اسفنج مخصوص شستشوی خودرو، خوشبوکننده اتاق می باشند.

 

با اجرای خلاقانه این نکات در کسب و کار کارواش اتوماتیک ، امکان افزایش آسان حاشیه سود وجود خواهد داشت.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید