پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

5 ترند صنعت کارواش در سال 2018

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

صنعت کارواش در طی چند سال اخیر در سطح جهان شاهد تغییر و تحولات چشم گیری بوده است. عوامل مختلفی در جهت تکامل صنعت کارواش در این سال ها دخالت داشته که رشد فناوری و افزایش تقاضا و خواسته ها از جمله مهم ترین آن ها می باشند. در واقع تکنولوژی، رشد و ترجیح مشتری به استفاده از خدمات به روز تر باعث شده تا شکل ارائه خدمات شستشوی خودرو در کارواش ها و موضوعات پیرامون این کسب و کار ها دچار تغییرات شود. در این مقاله 5 ترند مدیریت کارواش اتوماتیک یا دیگر مدل ها در سال 2018 مورد بررسی قرار می گیرد.

1-کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکاتوماتیک یا خودکار یکی از ترند های مهم سال 2018 در حوزه کارواش است که البته لزوما موضوع جدیدی به حساب نمی آید. اما این ترند هنوز به بلوغ خود نرسیده است. کاهش نیروی خدماتی و افزایش زمان شستشو و در نتیجه افزایش بازدهی از ویژگی های اصلی کارواش اتوماتیک می باشد. بنابراین جای تعجب ندارد که در سال 2018 کارواش های بیشتری به سمت این تکنولوژی سوق پیدا کرده اند. استفاده از فناوری RFID در کارواش های اتوماتیک جدید نیز سبب تشخیص خودکار مشخصات خودرو شده تا اطلاعات مشتری در سیستم ثبت شود.

 

2-برنامه عضویت ماهانه

عضویت ماهانه کارواشتنظیم برنامه عضویت ماهانه، راهکار مناسبی برای ثابت نگه داشتن درآمد ماهیانه مجموعه می باشد. کارواش ها در این زمینه برای هر مشتری یک حق عضویت ماهیانه دریافت می کنند. مشتری می تواند با کارت عضویت بصورت نامحدود به مجموعه مراجعه کند و از خدمات استفاده نماید. بزرگترین مزایای این برنامه، استفاده بهتر و راحت تر مشتری از خدمات، داشتن مشتری ثابت و درآمد قابل پیش بینی می باشد.

 

 

3-فناوری در کارواش اتوماتیک

فناوری کارواشاستفاده از تجهیزات اتوماتیک در ساختار کارواش ها لزوما به معنی بهبود عملکرد نبوده و در صورت استفاده از تجهیزات بی کیفیت یا عدم استفاده از سیستم های بازدارنده ایمنی به مشکلاتی منجر می شود. سیستم های اجتناب از برخورد و مشکلات ترافیکی ناشی از طراحی نادرست همچنان جای کار دارند. بنابراین تولید کنندگان تجهیزات اتوماتیک شستشوی خودرو همچنان باید مسیر خلاقیت و نوآوری را طی کنند تا در آیند شاهد پیشرفت های بیشتر باشیم.

 

4-تکنولوژی تشخیصی

فناوری کارواشفناوری Sonar یک فناوری تشخیصی برای کارواش های اتوماتیک می باشد. این فناوری می تواند نوع وسیله نقلیه را تشخیص دهد و بر این اساس عملکرد شستشو، ساختار کارواش و برس ها را بطور خودکار تنظیم نماید. فناوری Sonar هدر رفت آب و مواد شوینده را در کارواش به حداقل می رساند و موجب افزایش کیفیت شستشو و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

 

 

5-پیگیری مشتری

مدیریت کارواش اتوماتیکپیگیری مشتریان در جهت مراجعه بیشتر و جلب رضایت مندی بیشتر آن ها همواره مد نظر کسب و کار ها بوده است. در کارواش ها نیز این موضوع روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه راهکار های جدید و به روزی معرفی می شوند. ارائه کارت های هدیه و کوپن های تخفیف و پیگیری نتایج حاصله از آن، یکی از موفقیت آمیز ترین روش ها برای تبلیغات و همچنین شناسایی نیاز مشتریان و در نتیجه ارائه پیشنهادات بهتر و خدمات مناسب تر به آن ها می باشد.

 

جمع بندی

صنعت کارواش و تجهیزات مورد استفاده در این صنعت همواره در حال تغییر و تحول هستند. ترند ها و گرایشات جدید در صنعت کارواش با فناوری های خلاقانه بهبود می یابند و نیاز های مشتری در حال افزایش هستند. بنابراین توجه به نیاز های مشتری و در نظر گرفتن فناوری های به روز در مراکز کارواش قطعا می تواند در آینده در سودآوری کسب و کار های کارواش موثر باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید