پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک اتوبوس شوی

صرفه جویی در مصرف آب ویژگی مهم کارواش اتوبوس شوی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

مصرف آب در کارواش ها از جمله موارد مهمی است که برای کاهش هزینه ها و همچنین سازگاری سیستم های شستشوی خود را با محیط زیست اهمیت دارد.  کارواش اتوماتیک ماشین سنگین برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون ها و اتوبوس ها  استفاده می شود. کارواش های مخصوص شستشوی اتوبوس ها بیشتر در ارگانها و سازمان هایی که دارای تعداد قابل توجهی خودرو هستند، به کار می آیند.  شرکت ایستوبال از جمله برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید مدل‌های مختلف تجهیزات کارواش و کارواش های اتوماتیک می باشد.  مدل های جدید کارواش اتوبوس شوی این شرکت قادر است تا حدود ۶ هزار لیتر در ساعت را در مصرف آب صرفه جویی نماید.  تفاوت قابل توجه مصرف آب در این سیستم با دیگر سیستم ها که بعلت سیستم بازیابی آب پیشرفته تولید شده است، کیفیت  آب را  افزایش داده و در شستشوی خودروهای سنگین صرفه جویی در مصرف آب را افزایش می دهد. در این مقاله مشخصات و ویژگی های سیستم های مدیریت مصرف آب در کارواش اتوماتیک مخصوص اتوبوس ها و وسایل نقلیه سنگین تشریح می شود.

معرفی سیستم بازیابی آب مخصوص شرکت ایستوبال برای کارواش اتوبوس شوی

سیستم بازیابی آب کارواش اتوماتیکسیستم های جدید بازیابی آب  مورد استفاده در کارواش های ماشین سنگین شرکت ایستوبال  از نظر بازدهی با سیستم های بازیابی آب کارواش اتوماتیک دروازه ای قابل رقابت است. ویژگی مهم  این سیستم بازیابی آب  بازگشت حدود ۸۸ درصد آب مورد استفاده در مرحله شستشو به چرخه مصرف می باشد. این سیستم همچنین باعث کاهش سطح آلودگی در فاضلاب، از بین بردن بوی نامطبوع و جلوگیری از خطرات بیماری ها  در کارواش می شود. به علاوه با کاهش سطح کدری و میزان سورفکتانت  آب،  کیفیت و ایمنی آب بازیافت شده را بهبود می بخشند. در صورتی که خودروهای سنگین دارای حجم قابل توجهی از آلودگی باشند،  سیستم های بازیابی آب در کارواش های شرکت ایستوبال قادرند تا با بهره مندی از محصولات شیمیایی و میکروبیولوژیکی و سیستم های تهویه هوای پیشرفته این حجم از آلودگی ها را در سیستم بازیافت جدا کنند.

پیشگام در توسعه راه حل های شستشوی حرفه ای و پایدار

شرکت ایستوبال  با تعهدی که در زمینه حفظ محیط زیست و توسعه تجهیزات شستشوی خودرو با محوریت صرفه جویی در مصرف آب دارد،  به عنوان یک شرکت پیشرو در جهت توسعه راهکارهای شستشوی موثر انواع وسایل نقلیه از هر نوع و اندازه شناخته می‌شود. قابل توجه ترین دستاورد این شرکت دستیابی به عدد ۹۴ درصد کاهش حضور هیدروکربن ها در آب بازیافتی،  ۴۵ درصد کاهش میزان مصرف آب تجهیزات کارواش اتوماتیک ماشین سنگین، کاهش مصرف آب در کارواش های دروازه ای به میزان ۴۰ درصد و  کاهش ۳۳ درصدی میزان مصرف آب در تجهیزات جت واش می باشد. این شرکت همچنین طیف وسیعی از محصولات شیمیایی و مواد شوینده کارواش را بر طبق استانداردهای جهانی تولید نموده است. همچنین در بسته بندی مواد شوینده ایستوبال با برند esens تا ۹۰ درصد در مصرف پلاستیک صرفه جویی می شود.

مراقبت از خودرو ها در حین فرآیند شستشو

کارواش اتوماتیک اتوبوس شویکمپانی اسپانیایی ایستوبال  از سال ۱۹۵۰ در شهر والنسیا طراحی و تولید انواع تجهیزات کارواش دستی و کارواش اتوماتیک و راه‌حل‌های شست و شوی موثر خودرو بوده است. این شرکت علاوه بر در نظر گرفتن موضوع کاهش مصرف آب در طراحی و تولید تجهیزات خود بحث مراقبت از خودرو و ایمنی فرایند شستشو را مدنظر قرار داده است. بر این اساس تجهیزات کارواش و محصولات نوآورانه که توسط این شرکت تولید شده است دارای سطح ایمنی بالا هستند  و تجربه مناسبی را برای مشتریان فراهم می نمایند. سنسور های تشخیص موقعیت برای برس ها و نازل ها شستشو و همچنین سیستم خشک کن و علائم ایمنی دستگاه کارواش اتوماتیک هرگونه آسیب به وسایل نقلیه را منتفی می کند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید