پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

افتتاح شعبه جدید شرکت ایستوبال در برزیل

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال به عنوان طراح و سازننده دستگاه های کارواش اتوماتیک ، به منظور ارتقا روابط و تحکیم صادرات خود به کشور برزیل، شعبه جدید خود را در شهر سان پائولو برزیل افتتاح نمود. هدف از راه اندازی این شعبه توسعه روابط تجاری و بازرگانی، مونتاژ دستگاه های کارواش و ارایه کمک های فنی در محل می باشد.


افتتاح این شعبه به عنوان دروازه ورود دستگاه های کارواش و محصولات شرکت ایستوبال به برزیل و قاره امریکا محسوب شده و یکی از پایه های اصلی شرکت به منظور ارتقا صادرات و کسب فرصت های بیشتر برای حضور در بازار های جهانی به ویژه قاره امریکا می باشد. سیاست حضور در بازار های جهانی با ایجاد شعبات و خطوط مونتاز نهایی در محل، در زمان صادرات محصولات به ایالات متحده امریکا، در راستای مونتاژ و ارائه کمک ها و خدمات فنی و تامین قطعات در محل، در سال 89 پایه گذاری گردید.


تجربه به دست آمده از ارائه دستگاه های کارواش اتوماتیک و دیگر محصولات در بازار های آمریکای شمالی، به عنوان الگوی مرجع برای اجرای عملیات مستقیم در دیگر بازار های جهانی با محدودیت های صادرات و واردات، مانند برزیل که تعرفه وارداتی بالایی دارد ، قرار گرفت. پتانسیل بالای رشد صادرات دستگاه های کارواش اتوماتیک به کشور برزیل، شرکت ایستوبال را بر آن داشت تا شعبه جدید خود را با مساحت 2 هزار متر مربع در برزیل راه اندازی نماید. تعداد پرسنل اولیه شعبه جدید 13 نفر می باشد که با جذب نیروی بیشتر تا سال 93 به 27 نفر خواهد رسید. در آمد شرکت از بازار های برزیل تا سال 93 در حدود 3 میلیون یورو تخمین زده شده است. هدف اصلی از راه اندازی شعبه جدید شرکت ایستوبال، توسعه پویای تجهیزات دستگاه کارواش اتوماتیک به منظور تامین نیاز های خاص بازار با تکیه بر فروش دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک ، و حظور بلند مدت در برزیل با هدف تبدیل شدن به یک مرجع با کیفیت می باشد.


استقرار شرکت های تابع و کارخانه های مونتاژ نهایی دستگاه های کارواش مکانیزه در کشور های خارجی، و کسب مستقیم سرمایه خارجی از شرکت فرانسوی FDI+ که توسعه و تولید دستگاه های شستشوی قطار و تراموا را بر عهده دارد دو نمونه از فعالیت های بین الملی شرکت ایستوبال می باشد. این شرکت از سال 1348 دستگاه های کارواش اتوماتیک خود را به بیش از 63 کشور جهان صادر نموده و اکنون دارای 6 شرکت تابع و دو کارخانه مونتاژ در اروپا و دو شرکت تابع و کارخانه مونتاژ در امریکا می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید