پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
گرمکن آب کارواش اتوماتیک

راهکار هوشمند و سازگار با محیط زیست برای گرم کردن آب کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

5 ژوئن برابر با 15 خرداد روز جهانی محیط زیست است و سعی می شود در این روز راهکارها و تجهیزات مختلف در هر حوزه را که سازگار با محیط زیست هستند، ارائه نمود. این تجهیزات جایگزین دستگاه ها و راهکارهای قدیمی هستند که برای محیط زیست مناسب نیستند. در حوزه کارواش و شستشوی خودرو نیز دستگاه ها و تجهیزاتی سازگار با محیط زیست در جهت آسیب کمتر به محیط و مصرف انرژی پایین طراحی و ساخته شده اند. به همین مناسبت می توان جزئیات بیشتری از دیگ بخار و گرمکن کارواش و همچنین سایر تجهیزات شستشو ارائه داد. این راه نه تنها سازگار با محیط زیست است بلکه بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد و می توان در کسب و کار کارواش از آن استفاده نمود. صرفه جویی در انرژی به وسیله این دستگاه در هزینه برق بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

گرمکن هوشمند در کارواش

با استفاده از این تکنولوژی می توان آب را تا 60 درجه سانتیگراد گرم کرد تا بتوان تاثیر بهتر شامپو و مواد شوینده را بر روی خودرو دید. این تکنولوژی در مقایسه با گرمکن هایی که با گاز و نفت کار می کنند 60 درصد و نسبت به گرمکن های برقی 75 درصد در انرژی صرفه جویی می نماید. بنابراین در صورتی که صاحب کارواش به دنبال کاهش هزینه های برق باشد، قطعا این روش بسیار مفید خواهد بود. هرچند هزینه های برق گرمکن به دمای آب مورد استفاده و تعداد دستگاه های کارواش در محیط دارد اما با این وجود هزینه ها بسیار کاهش خواهد یافت.

 

مزایای گرمکن جدید

باید توجه نمود که پایداری و صرفه جویی اقتصادی تنها مزیت این سیستم های جدید نیست. این گرمکن ها دارای نصب آسان و هزینه نگهداری بسیار کمی هستند. ضدعفونی کننده های اتوماتیک Legionella را نیز می توان بر روی این دستگاه های گرمکن استفاده نمود با این کار می توان سیستمی داشت که به طور موثر آب را گرم کند و به دلیل مصرف پایین انرژی، هزینه ها را کاهش دهد.

 

چگونگی عملکرد گرمکن هوشمند

در این بخش می توان دانست که این تکنولوژی نوآورانه چگونه کار می کند. این دستگاه انرژی موجود در هوا را جذب کرده و به آب منتقل می کند. برای انجام این کار دو پمپ گرمایی به صورت موازی کار می کنند که موجب نهایت صرفه جویی می گردد. این فناوری با استفاده از انرژی های تجدید پذیر و کارآمد، بدون احتراق و یا انتشار گازهای گلخانه ای، باعث کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست خواهد شد. این تکنولوژی جدید برای گرم کردن آب استفاده شده در کارواش باعث می شود بتوان تاثیر مثبت بر کارایی شستشو و رضایت مشتریان داشت. و مسئله مهمتر این که این تکنولوژی سازگار با محیط زیست است و هیج گونه آسیبی نخواهد داشت.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید