پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش و تجهیزات مناسب برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال برای کسب و کار های شستشوی خودرو و همچنین ناوگان های دارای وسایل نقلیه ای چون کامیون، اتوبوس، ون ها و دیگر خودرو های سنگین و مسافربری، راه حل های مناسبی را ارائه داده است. در این زمینه آگاهی از تجهیزات متنوع و در دسترس شستشوی وسایل نقیله تجاری ( مسافربری و سنگین) در بازار و نوع وسیله ای که بطور خاص برای آن ها در نظر گرفته شده، دارای اهمیت است. کمپانی ISTOBAL نه تنها در زمینه تولید کارواش خبره و با سابقه است بلکه از سال 1963 تولید کننده تجهیزات شستشوی ماشین می باشد. این شرکت همچنین تجربه زیادی در زمینه طراحی و عرضه دستگاه هایی برای شست و شوی انواع وسایل نقلیه سنگین و تجاری دارد. استوبال همواره طیف وسیعی از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص شست و شو را برای ناوگان های حمل و نقل از جمله ون ها، کامیون ها، تریلر ها، اتوبوس و مینی بوس، تراموا و قطار و حتی وسایل نقلیه خاصی چون تانکر، تراکتور و کامیون حمل زباله فراهم ساخته است. بسته به نوع وسیله و سایز آن، تجهیزات شست و شوی متفاوتی می تواند برای رفع نیاز این ناوگان ها ارائه شود که در ادامه به تفکیک توضیح داده می شود.

 

شستشوی کامیون

کارواش ماشین سنگیندستگاه های کارواش دروازه ای با ابعاد بزرگ مانند HeavyWash Progress از چند منظوره ترین دستگاه ها می باشند. این سیستم ها مستحکم و جمع و جور هستند و با هرگونه وسیله نقلیه با عرض و یا ارتفاع مختلف انطباق پیدا می کنند. کارواش اتوماتیک ماشنی سنگین همچنین برای دستیابی به نتیجه ایده آل در شست و شوی کامیون از امکانات متنوعی چون فشار مناسب برس ها از بالا و کنار وسیله، عملیات پیش شستشو به همراه مواد شیمیایی، انواع مختلف واکس و فوم و سیستم مکانیزه زیرشویی بهره می برد.

 

شستشوی تراموا و قطار

قطارشوی و شستشوی تراموابهترین راه برای شستشوی اتوبوس های برقی و تراموا استفاده از کارواش های مخصوص Drive-through می باشد. این سیستم ها از سمت بالا بسته نبوده و برای وسایل نقلیه برقی که دارای سیم ها و اتصالاتی در بخش فوقانی خود هستند، مناسب است. این تاسیسات بایستی شامل برس های عمودی باشند تا بخش های جلویی، عقبی و کناری وسیله به خوبی پوشش داده شود. سیستم برس زنی بوسیله برس هایی که در جهت مخالف حرکت می کنند، امکان دسترسی به گوشه ها و کناره های وسیله را فراهم ساخته است. اما برای شست و شوی قطار، بدلیل متفاوت بودن طول و منبع تغذیه آن ها، از سیستم های مخصوص شسشتوی آن ها استفاده می شود. قطارشوی دارای چراغ فرمان حرکت جهت ورود و خروج قطار به داخل کارواش بوده و با استفاده از چند برس، سطح قطار را به خوبی شست و شو می دهد.

 

کارواش اتوبوس شوی

شستشوی اتوبوس با کارواش دروازه ایاگر دارای مجموعه ای با انبوهی از اتوبوس ها و مینی بوس ها هستید، استفاده از سیستم های Drive-through گزینه ایده آلی می باشد. این کارواش ها مجهز به سیستم برس زنی هوشمند برای اجتباب از برخورد با آینه های بغل اتوبوس ها هستند. برس های عمودی با سیستم کنترل سرعت و حرکت در جهت مخالف، این وظیفه را بر عهده دارند.

 

شستشوی وسایل نقلیه خاص

وسایل نقلیه خاصی چون کامیون های حمل زباله، تانکر ها، تراکتور ها، تانک ها و دیگر خودروهای نظامی معمولا با سیستم های خاصی که بدون برس و با فشار بالا عمل می کنند، شستشو داده می شوند. این کارواش ها از آخرین سیستم های هوشمند به منظور تشخیص سطح خودرو استفاده می نمایند. شرکت ایستوبال انجام چنین اموری را بوسیله HeavyWash Progress امکان پذیر ساخته است. بعلاوه در سال 2016، کارواش های ماشین سنگین چرخان مجهز به آرک شستشو توسط این شرکت معرفی و عرضه شد که با سرعت ثابت عمل کرده و با کیفیت عالی سطح خودرو را تمیز و خشک می نماید.

 

لینک های مفید:

دستگاه کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید