پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
شستشوی موتورسیکلت در کارواش

مقاله ای برای دوستداران موتورسیکلت؛ چگونگی شستشوی موتور در کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

با توجه به این که موتورسیکلت علاوه بر این که یک وسیله نقلیه است برای ورزش و حتی تفریح نیز از آن استفاده می شود، طرفداران خاص خود را دارد که توجه ویژه ای به موتورسیکلت های خود دارند و به آن به طور ویژه ای رسیدگی می کنند. دوستداران موتور سیکلت از شستشوی موتور خود لذت می برند و در حفظ و نگهداری از آن نکات لازم را رعایت می نمایند. شستشوی وسیله نقلیه امری مهم در نظافت و زیبایی وسیله است که باید به طور مرتب انجام پذیرد. اتومبیل ها را می توان به کارواش برده و با دستگاه کارواش اتوماتیک شستشو نمود. اما برای موتورسیکلت ها راه حل دیگری وجود دارد. در این جا چگونگی شستشوی سریع، آسان و لذت بخش یک موتور سیکلت به وسیله کارواش دستی نشان داده شده است. شستشو با کارواش دستی برای موتورسیکلت بهترین گزینه خواهد بود که به خوبی آن را تمیز می کند.


شستشوی موتور با کارواشدر ابتدا موتور باید در وسط کارواش قرار گرفته، سپس تکیه گاه آن بر روی سطح صاف و همواری قرار گیرد تا از ورود آب به لوله اگزوز جلوگیری به عمل آید. عمل پیش شستشو با مواد شوینده جهت از بین بردن گل و لای و حشرات باقی مانده بر روی سطح بسیار قابل اهمیت است. این شستشو به ویژه در رینگ های جلو و عقب باید به خوبی انجام شود زیرا حشرات تمایل زیادی به چسبیدن به آن نواحی دارند.






Capture-2بعد از عمل پیش شستشو، باید توجه داشت که موتورسیکلت باید با آب گرم با فشار بالا شستشو و سپس آبکشی شود. در هنگام شستشوی صفحه کنترل باید دقت شود که از گرفتن آب با فشار بالا به طور مستقیم بر روی آن جلوگیری به عمل آید. مرحله آخر، مرحله خشک کردن موتور است. این عمل را می توان به وسیله خشک کن های دستی و یا دستمال نیز انجام داد. تمامی نواحی که با فرد در تماس هستند مانند صندلی، آینه و سایر قسمت ها به خوبی باید خشک شوند. ایستوبال تجهیزات مخصوص شستشوی موتور سیکلت را طراحی کرده که برای این امر بسیار راحت و مناسب هستند. با چنین تکنولوژی های جدیدی مشکلات شستشوی وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت حل می شود. جهت آشنایی با روند شستشوی موتور سیکلت می توان ویدئوی زیر را مشاهده نمود.





لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید