پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

آشنایی با ویژگی های دستگاه کارواش ماشین سنگین HW’Drive

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ماشین های سنگین به جهت تردد زیاد در جاده ها و خیابان ها، خیلی زود آلوده و کثیف می شوند. بزرگ بودن سطح این وسایل نقلیه و حجم آلودگی موجب می گردد تا شستشوی آن ها به سادگی قابل انجام نباشد. اما در سال های اخیر دستگاه های کارواش اتوماتیک تولید و وارد بازار شده اند، که با سرعت و کیفیت بالا این وسایل نقلیه را شستشو می دهند. در این مبحث ویژگی ها و مزایای دستگاه کارواش اتوماتیک ماشین سنگین HW’DRIVE ارائه می شود.

کارواش ماشین سنگین

کارواش اتوماتیک ماشین سنگین، بطور ویژه برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین بخصوص برای ناوگان های حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای ارتفاع متناسب با خودرو های سنگین است و از برس های شستشو و نازل های پاشش آب بهره می برد. این سیستم ها در چهار مدل کلی کالسکه ای تک برسه، دروازه ای، تونلی و بدون برس موجود هستند. کارواش کالسکه ای متحرک بوده و دارای سیستم پاشش آب و یک برس عمودی بلند است. کارواش تونلی و دروازه ای نیز بوسیله برس و پاشش آب و مواد شوینده فرآیند شستشو را انجام می دهند.

کارواش دروازه ای ایستوبال

شرکت ایستوبال از برند های معتبر دنیا در زمینه تامین تجهیزات کارواش می باشد. این شرکت در زمینه تولید کارواش دروازه ای پیشتاز بوده و مدل های مختلفی از این دستگاه را عرضه نموده است. کارواش اتوماتیک دروازه ای، دارای یک چارچوب دروازه ای است که بر روی آن نازل های پاشش آب و مواد شوینده به همراه برس های افقی و عمودی قرار گرفته اند. با حرکت چارچوب دستگاه بر روی خودروی ثابت، فرآیند شستشو به ترتیب انجام می گیرد.

کارواش اتوماتیک HW’DRIVE

یکی از سیستم های شستشوی خودرو شرکت ایستوبال، کارواش های drive-through هستند. این سیستم های منسجم، دارای طراحی مستحکم و مکانیک قابل اتکا می باشند. دستگاه HW’DRIVE2 بطور ویژه برای شستشوی تراموا و اتوبوس های برقی و مدل HW’DRIVE 3 مناسب نیاز ناوگان های اتوبوس رانی مختلف است. اولویت طراحی و ساخت هر دو مدل آسان و ایمن بودن فرآیند شستشو در کنار بکارگیری برس های پلی اتیلنی برای بهترین عملکرد می باشد.

 

مشخصات کارواش HW’DRIVE2

سیستم شستشوی HW’DRIVE2 تامین کننده نیاز ناوگان های حمل و نقل با وسایل نقلیه مختلف از اتوبوس، واگن تا ترموا هستند. این مدل، به دلیل باز بودن سقف کاملا مناسب انواع وسایل نقلیه با کانتینر های با ارتفاع مختلف است. بخش های اصلی این کارواش شامل یک آرک پیش شستشوی، دو آرک شستشوی، یک صفحه نمایش کنترلی لمسی، سافت استارتر برای شروع کار چهار برس و تشخیص سرعت برای اجتناب از آسیب دیدن خودرو می باشد.

 

ویژگی برس های دستگاه HW’DRIVE2

1-سیستمی برای سازگاری بیشتر برس های جلو و عقب با شکل وسیله نقلیه به منظور بهره بیشتر جهت شستشوی تراموا

2-برس کناری عمودی با قابلیت اسکن کردن اطراف وسیله

3-چرخش خلاف جهت برس های کناری برای عملکرد بهتر شستشو

4- سافت استارتر برای 8 موتور برس کناری

5-کنترل محل شستشو، از عقب، جلو و اطراف توسط برس کناری

کارواش اتوماتیک
کارواش اتوماتیک 2 HW’DRIVE

مشخصات کارواش HW’DRIVE3

کارواش اتوماتیک HW’DRIVE3 نسل پیشرفته و با امکانات زیاد دستگاه های شستشوی خودروی سنگین است که برای انواع مختلف خودرو های عمومی مناسب می باشد. بخش های مختلف این سیستم شامل آرک پیش شستشو، چهار برس عمودی با حرکت چرخشی در جهت مخالف هم، پمپ پاشش شامپو، سیستم کنترل دستی حرکت برس ها، کلید اضطراری توقف سیستم، سیستم تشخیص سرعت وسیله برای تنظیم عملکرد برس ها، عملکرد اجتناب از برخورد با آینه و چندین گزینه برای افزودن امکانات اختیاری مانند سیستم زیر شویی، بازیابی آب و آرک شستشو با واکس است.

 

ویژگی برس های دستگاه HW’DRIVE3

1-سیستم برس زنی ابداعی جلوی خودرو با قابلیت جلوگیری از برخورد برس ها با آینه ها در حین شستشو

2-برس افقی مخصوص شستشوی کامل و عمیق سقف خودرو مجهز به سیستم بالا برنده برس برای سازگاری با ارتفاع انواع وسایل حمل و نقل

کارواش اتوماتیک
کارواش اتوماتیک HW’DRIVE3

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید