پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

تحلیل جدید ترین دستگاه کارواش اتوماتیک مدل M’NEX32 ساخت کمپانی ایستوبال

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

جدید ترین دستگاه کارواش اتوماتیک ساخت کمپانی ایستوبال دارای قابلیت های بالقوه ای می باشد و امکان شستشوی بهینه خودرو را در مدت زمان کوتاهی فراهم می آورد. در این مقاله به صورت گرافیکی تمامی بخش های دستگاه کارواش اتوماتیک مدل M’NEX32 را مورد بررسی قرار می دهیم. طراحی و ساخت این دستگاه تمام اتوماتیک با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا صورت پذیرفته است لذا از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه ها مجهز به سیستم های هوشمندی می باشد که روند شستشوی و نظافت خودرو را به نحو احسن به انجام می رسانند.

بررسی بخش های متفاوت دستگاه کارواش اتوماتیک مدل M’NEX32

بکارگیری ایده های نوآورانه و خلاقانه در کمپانی ISTOBAL منجر به طراحی و در نتیجه ساخت دستگاه کارواش تمام اتوماتیک M’NEX32 گردیده است. در این بخش توضیحی اجمالی در مورد قسمتهای متفاوت این دستگاه هوشمند ارائه می نمائیم.

کارواش اتوماتیک

نمایشگر مراحل اجرای عملیات شستشوی

عملیات شستشوی خودرو توسط دستگاه کارواش اتوماتیک مدل M’NEX32 در مراحل متفاوتی قابل اجرا می باشد و هر یک از مراحل از طریق نمایشگر قرار گرفته بر روی دستگاه، دنبال می گردد و در هر مرحله افراد می توانند از نوع عملکرد دستگاه مطلع شوند به عنوان مثال در هنگام پاشش آب فشار قوی بر بدنه جمله ” آب فشار قوی ” بر روی این نمایشگر قابل مشاهده می باشد و بدین صورت تک تک مراحل بر روی نمایشگر به تصویر کشیده می شوند.

آرک پاشش فوم

دستگاه های کارواش اتوماتیک عملیات شستشوی بهینه خودرو را با استفاده از پاشش فوم مواد شوینده به انجام می رسانند در این مدل از دستگاه آرک پاشش فوم مواد شوینده پس پس از پاشش آب مقدار مناسبی از مواد شوینده را بر روی اتومبیل پاشش می نماید و سبب انحلال آلودگی ها در مواد شوینده می شود.

برسهای مورب

برس ها در دستگاه های کارواش اتوماتیک نقش بسزایی داشته و هرچه زاویه مناسب تری نسبت به بدنه اتومبیل داشته باشند پاکسازی آلودگی ها را به صورت بهتری به انجام می رسانند. در این دستگاه برس ها به صورت مورب قرار دارند که در این حالت میزان تماس برس با بدنه افزایش یافته و در نتیجه افزایش کیفیت شستشوی را به دنبال دارد.

بدنه از جنس فولاد با روکش گالوانیزه

به منظور افزایش ایمنی این دستگاه بدنه ای از جنس فولاد با روکش گالوانیزه ساخته شده است و در هر شرایط کاری و آب و هوایی این تجهیزات دچار هیچگونه آسیبی نشده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند.

LED راهنمای حرکت اتومبیل

دستگاه کارواش دروازه ای مدل M’NEX32 به منظور هدایت دستگاه در خطی مستقیم مجهز به چراغ های LED می باشد که سبب هدایت خودرو در مسیری مستقیم شده و قرار گیری اتومبیل در محل مناسب را به دنبال خواهد داشت که پس از قرار گیری خودرو در محل مناسب عملیات شستشوی و از بین بردن آلودگی ها از بدنه به صورت بهینه صورت می پذیرد.

برس های رینگ شوی

رینگ ها نقش عمده ای در زیبایی اتومبیل ایفا می نمایند و مشتریان در صورت نظافت و شستشوی بدنه اتومبیل توقع پاکسازی و درخشندگی رینگ ها را هم دارند. برس های رینگ شوی با چرخش متناوب و پاشش آب و بر روی رینگ ها سبب درخشش هرچه بیشتر آنها می شود.

مبدل فرکانسی

مبدل فرکانسی بر روی موتور نصب می گردد و امکان تنظیم فشار برس بر بدنه، افزایش و کاهش سرعت چرخش برس ها را فراهم می آورد که تاثیر بسزایی در عملیات شستشوی دارد.

LED نمایشگر عملیات شستشو

در این قسمت از دستگاه روند شستشوی اتومبیل به تصویر کشیده می شود و روند شستشوی تمامی بخش ها در این نمایشگر قابل مشاهده می باشد.

سیستم پردازنده PLC

این بخش تحلیل عملیات شستشوی توسط دستگاه کارواش اتوماتیک را بر عهده دارد و به اصطلاح به عنوان مغز متفکر دستگاه شناسایی می شود، تحلیل ظرفیت دستگاه کارواش و تنظیم سرعت عملیات در این بخش صورت می گیرد.

پنل کنترل دستگاه

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک مدل M’NEX32 مجهز به نسل جدیدی از سیستم کنترل و تنظیم عملیات می باشد که به کاربر امکان تنظیم سرعت، دوزینگ مواد شوینده و میزان آب و … را می دهد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید