پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

همکاری شرکت ایستوبال و دانشگاه پلی تکنیک والنسیا

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال طراح و سازنده پیشرفته ترین دستگاه های کارواش اتوماتیک و دانشگاه پلی تکنیک والنسیا (UPV) با همکاری یکدیگر اقدام به ایجاد کرسی استادی شرکت ایستوبال نمودند که هدف از آن ارتقای سطح آموزش و پژوهش در زمینه های مهندسی است.

مدیر شرکت ایستوبال و رئیس دانشگاه پلی تکنیک والنسیا در تاریخ چهاردهم نوامبر سال 2016 توافق نامه همکاری یک ساله امضا کردند که در صورت توافق اعضا تمدید خواهد شد.

با طرح این ابتکار، مدیران و افراد صاحب نظر شرکت ایستوبال، تولید کننده دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات کارواش، از استعدادها، تحقیقات و خلاقیت های دانشگاه پلی تکنیک به طور پیوسته حمایت کرده و از دانش آن ها در زمینه های مختلف بهره می گیرند.

کرسی استادی شرکت ایستوبال به دانشکده طراحی مهندسی رسید که سرپرستی آن را پروفسور Julian Salt Llobregat از گروه مهندسی سیستم ها و اتوماسیون بر عهده دارد. این ابتکار عمل شرکت ایستوبال و دانشگاه والنسیا می تواند به تربیت افراد ماهر و حرفه ای کمک کند، سطح تحقیق و پژوهش مهندسی را ارتقا دهد و پروژه های واحد تحقیق و توسعه و خلاقیت را تقویت نماید.

فعالیت های در نظر گرفته شده از جانب استاد منسوب ایستوبال شامل رقابت های پایان نامه، مسابقات ارائه ایده های نو، آموزش های تکمیلی، انجام همکاری در مقطع کارشناسی ارشد، فعالیت های فنی و تکنیکی و برگزاری نشست های تخصصی داخلی و بین المللی در نقاط گوناگون می باشد.

با ایجاد کرسی استادی، شرکت ایستوبال ارتباط خود را با دانشگاه بیشتر و بیشتر می کند. در میان طرح های در نظر گرفته شده به منظور حمایت از آموزش عالی، ایستوبال از گروهی که در مسابقات بهترین طراحی و بهترین سیستم نیروی محرکه به مقام برتری دست یافتند، حمایت های مالی به عمل آورد که این مسابقه از سوی شرکت Elon Musk برگزار شده بود. تیم برنده در ماه ژانویه سال 2017 به کالیفرنیا بازگشتند تا به پروژه انرژی صد در صد تجدید پذیر جامه عمل بپوشانند.

علاوه بر فعالیت های تأثیر گذار شرکت ایستوبال در دانشگاه پلی تکنیک والنسیا، در این دانشگاه 50 کرسی استادی در زمینه های کار آفرینی و کسب و کار وجود دارد. بر خلاف شرایط پیچیده اقتصادی، شرکت ها و مؤسسات جدیدی پروژه های سال های 2015 و 2016 را ارائه دادند که در نتیجه آن، طرح ها و ایده آل جالب توجهی برای جامعه دانشگاهی تولید شده و این فرصت برای دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک والنسیا فراهم گردیده تا رزومه خود را بهبود بخشیده و سطح آن را ارتقا دهند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید