پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش جدید

ویژگی های جدید در کارواش های پیشرفته

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در این مقاله در مورد امکانات جدیدی که به کارواش ها افزوده شده است صحبت می شود. کارواش های جدید دارای امکاناتی هستند که باعث بالا رفتن کیفیت شستشو و در نتیجه رضایت بیشتر مصرف کننده می گردد. در دستگاه های جدید سه خصوصیت اضافه شده که باعث افزایش کارایی کارواش اتوماتیک ، سریع تر شدن شستشو و خشک کردن، دستیابی به نتایج عالی حتی برای نقاط دور از دسترس خودرو و استفاده سریع و راحت تر از دستگاه می شود. در کارواش های پیشرفته یک بخش جدید برای واکس عقب، چراغ راهنماهای ضد زنگ و پیش شستشوی حرفه ای وجود دارند که باعث بهبود عملیات شستشوی خودرو و سهولت کاربری دستگاه می گردند.

واکس عقب خودرو در کارواش اتوماتیک

واکس عقب به این معنی است که دستگاه می تواند برنامه های شستشو و خشک کردن را سریع تر انجام دهد. با استفاده از یک مدار واکس اضافی، دستگاه کارواش می تواند در یک بار عبور هم شستشو دهد و هم واکس زنی کند. برس افقی در زمان شستشو، هنگامی که یکبار از روی خودرو عبور می کند، مشخصاتی از خودرو را در خود ذخیره می کند که در زمان برگشت یعنی موقع خشک کردن، از آن ها استفاده می کند (ویژگی هایی مانند طول خودرو و غیره). این بدین معنی است که شستشو و خشک کردن در کارواش های اتوماتیک جدید بسیار سریع با یک دوره رفت و برگشت انجام می پذیرد.

مواد شوینده فومی در روند پیش شستشو

این سیستم پیش شستشوی جدید همراه با سیستم شستشوی لاستیک ماشین، برای از بین بردن هر گونه آلودگی بر روی رینگ ماشین بسیار موثر تر از سیستم های پیشین است. ظرفیت بالای تولید فوم و طراحی ویژه نازل، باعث می شود ماده شوینده تمامی سطح رینگ و لاستیک را بپوشاند و اجازه می دهد تا زمان بیشتری بر روی رینگ باقی بماند. این ویژگی جدید برای انجام یک شستشوی با کیفیت وسایل نقلیه ای است که شستشوی آن ها سخت می باشد و آلودگی زیادی دارند.

چراغ راهنمای مرکزی از جنس استیل ضد زنگ

این چراغ راهنما، گامی موثر در چراغ های LED راهنما می باشد. این چراغ از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای جای گیری خودرو در کارواش، کاربر را راهنمایی می کند تا بتواند به بهترین شکل قرار گرفته و به صورت بهینه شستشو گردد. با قرار گیری خودرو در محل صحیح، خودرو با کیفیت بالایی شسته شده و تمامی نقاط به خوبی پاک می شوند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید