پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

لزوم شستشوی و نظافت منظم اتومبیل و استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه اتومبیل ها نقش بسزایی در زندگی افراد ایفا می نمایند و با تغییر نگرش افراد خودرو امروزه تنها جهت حمل و نقل افراد مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه جایگاهی ورای حمل و نقل در زندگی افراد دارد. امروزه اتومبیل ابزاری است که به منظور آرامش، فراغت و تامل افراد مورد استفاده عموم مردم جوامع قرار می گیرد. با انجام منظم نظافت و شستشوی اتومبیل می توان همواره این وسیله نقلیه را در شرایط مطلوب حفظ و نگهداری نمود. در این مقاله لزوم نظافت و شستشوی منظم اتومبیل را مورد بررسی قرار داده و پیشنهاد به استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک می نمائیم.

حفظ زیبایی ظاهری

حس مالکیت اتومبیل در فرد حسی شبیه علاقه در فرد را به وجود می آورد و بشر همواره در نگهداری از وسایل مورد علاقه اش تلاش می نماید. در صورت نظافت و شستشوی بهینه اتومبیل، بدنه و شکل ظاهری خودرو حفظ شده و جذاب تر به نظر می رسند. علاوه بر این با نظافت و شستشوی منظم نیاز به صرف زمان زیادی جهت پاکسازی آلودگی ها نمی باشد، زیرا آلودگی ها به صورت مداوم از بین رفته و در گذر زمان لایه های عمیق بر بدنه ایجاد نخواهد شد.

پیشگیری از آسیب ها

در صورت عدم نظافت و شستشوی اتومبیل برای مدت زمان طولانی حجم بالایی از آلودگی ها بر بدنه قرار گرفته که ایجاد لایه ای عمیق از آلودگی ها را به دنبال دارد. این آلودگی ها به رنگ بدنه آسیب وارد نموده و به مرور زمان رنگ بدنه را تغییر می دهند در اینصورت برخی از قسمت های بدنه رنگی متفاوت از سایر بخش ها داشته و جلوه بصری اتومبیل را دچار مخاطره می نماید.

رانندگی ایمن تر

راننده اتومبیل به منظور کنترل هر چه بهتر خودرو نیاز به دید کافی از تمامی زوایا داشته و در این صورت می تواند خودرو را در مواقع بحرانی بهتر هدایت نماید. شیشه ها و آیینه بغل ها از مهم ترین بخش های بدنه اتومبیل هستند که نقش عمده ای در دید راننده دارند. این بخش ها نیز همانند سایر قسمت های بدنه دچار آلودگی می شوند و عدم شستشوی آلودگی ها از مشاهده هر چه بهتر اجسام، افراد و سایر وسایل نقلیه ممانعت می نماید و در این صورت خطر تصادف نیز افزایش می یابد در نتیجه با انجام نظافت و شستشوی خودرو امکان رانندگی ایمن تر نیز به وجود می آید.

افزایش راندمان سوخت

تحقیقات نشان داده است که راندمان سوخت در یک اتومبیل با بدنه پاکیزه 10 درصد بیشتر از خودرویی با بنده آلوده می باشد لذا آلودگی ها در مصرف بیشتر سوخت تاثیرگذار می باشند. با انجام نظافت و شستشوی اتومبیل می توان مصرف سوخت را کنترل نموده و در مصرف هدفمند سوخت های فسیلی نیز صرفه جویی نمود.

پیشگیری از بیماری ها

نظافت و پاکیزگی در هر مکانی به منظور پیشگیری از بیماری ها و از بین بردن میکروب ها الزامی می باشد. اتومبیل از جمله وسایل مورد استفاده روزمره افراد است که دست افراد تمامی بخش های آن را در مدت زمان استفاده لمس می کند و انواع آلودگی ها از طریق دست فرد به بدن وی منتقل می شود با بررسی این حقیقت لزوم نظافت و شستشوی منظم اتومبیل هر چه ملموس تر می گردد.

انجام شستشوی منظم اتومبیل با استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

با توجه به لزوم نظافت و شستشوی اتومبیل در این بخش راهکاری مفید جهت انجام بهینه عملیات شستشوی خودرو را ارائه می نمائیم. دستگاه کارواش اتوماتیک عملیات شستشوی خودرو را به صورت تمام اتوماتیک در مدت زمان کوتاهی به انجام می رساند که در این صورت می توان عملیات نظافت را به صورت منظم به انجام رساند. دستگاه کارواش تمامی نیازهای مد نظر مشتریان را مرتفع می نماید و با استفاده از این دستگاه ها زیبایی ظاهری خودرو حفظ شده، رنگ بدنه اتومبیل بدون آسیب مورد نظافت قرار می گیرد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید