پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

اولین نمایشگاه شرکت ایستوبال در کشور برزیل

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال برای اولین با ر در یازدهمین نمایشگاه Expopostos & Conveniência در سال 2013 در کشور برزیل شرکت نمود. این نمایشگاه از تاریخ پنجم تا هفتم شهریور ماه در Center Norte Expo واقع در شهر سائوپائولو برزیل بر پا بود. این نمایشگاه اغلب در یک سالن برگزار می شود و تمامی شرکت کنندگان محصولات خود را در غرفه های مخصوص به خود ارائه می دهند. البته با داشتن یک غرفه ی 45 متری با ارتفاع تقریبا 2 متر، نمایش تعداد متعددی از دستگاه ها و تجهیزات کارواش اتوماتیک بسیار دشوار بود.


کارواش اتوماتیک دروازه ایی M’START برای اولین بار در معرض دید بازدید کنندگان برزیلی قرار گرفت. این دستگاه کارواش اتوماتیک به منظور ارایه در این نمایشگاه از طراحی لانه زنبوری در بدنه و رنگ های قرمز و طوسی در رنگ بندی برس های فوم برخوردار بود. سیستم باز یافت فیزیکی آب نیز به عنوان تجهیزات جانبی دستگاه کارواش اتوماتیک برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشت.


دیگر محصولات شرکت ایستوبال از جمله دیگر مدل های دستگاه کارواش تمام اتوماتیک دروازه ایی و کارواش ماشین های سنگین نیز از طریق انواع عکس ها و فیلم های کاربردی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند. به گفته مدیران این شرکت هدف از شرکت در این نمایشگاه ، کسب بازار های بیشتر در برزیل بوده و سیاست اصلی شرکت ارایه محصولات با کیفیت و خدمات فنی جامع و کامل می باشد. بازخورد بازدید کنندگان برزیلی و تمایل ایشان برای استفاده از محصولات شرکت بسیار خوشحال کننده بود.


این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تمامی افراد بود تا دانش و اطلاعات خود را در زمینه مربوطه ارتقا داده و با دستاورد های تازه تکنولوژی آشنا شوند. بر اساس پیش بینی ها و با توجه به رشد 10 درصدی نسبت به آمار سال گذشته، حضور 170 برند معتبر از سراسر جهان و 12 هزار بازدید کننده در سال 2012، میزان بازدید امسال در حدود 18 هزار نفر تخمین زده شده است.


لینک های مفید:

کارواش مکانیزه : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید