پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

مزایای کارواش دروازه ایی در مقایسه با کارواش های بدون برس

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

افزایش تمایل افراد به استفاده از خودرو های شخصی در دنیای پر مشغله امروزی و عدم وجود زمان کافی به منظور رسیدگی و شستشوی خودرو ها، موجب افزایش محبوبیت کارواش ها در بین صاحبان خودرو ها شده است. شستشوی سریع و موثر خودرو ها توسط دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک علاوه بر کاهش در زمان شستشو، موجب صرفه جویی در مصرف آب نیز می گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد دو گونه متفاوت از دستگاه های کارواش می باشیم. دستگاه هایی که برای شستشو و نظافت خودرو از سیتم برس زنی در کنار نازل های پر فشار آب استفاده می نمایند و دستگاه های کارواش اتوماتیکی که تنها از نازل های پاشش آب پر فشار برای نظافت و شستشو استفاده می نمایند.


دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ایی

کارواش اتوماتیکدستگاه های کارواش تمام اتوماتیک دروازه ایی با استفاده از یک برس افقی و 2 تا 4 برس عمودی تمامی سطوح بدنه خودرو را شستشو داده و نظافت می نمایند. اغلب مدل های کارواش دروازه ایی به منظور ارتقا کیفیت نظافت خودرو، مجهز به سیستم و برس های رینگ شوی می باشند. این دستگاه ها با استفاده از سیستم رینگ شوی تمامی آلاینده های چسبیده به رینگ های خودرو را نظافت نموده و موجب درخشش و براقیت آنها می شوند. جنس برس های بکار رفته در دستگاه های کارواش دروازه ایی معمولا از فوم یا پلی اتیلن می باشد. این دستگاه ها با استفاده از پاشش لایه غلیظی از مواد شوینده و با استفاده از برس ها تمامی آلودگی های روغنی و چسبنده ایی چون قیر ها، گل و لای، دوده ها و حشرات را از روی بدنه خودرو نظافت می نمایند. کارواش های دروازه ایی به منظور ارتقا کیفیت نظافتی و عدم ایجاد آسیب به بدنه خودرو ها، از سیستم پیش شستشو استفاده می نمایند که با استفاده از پاشش پر فشار آب بر روی بدنه خودرو تمامی ذرات شن و ماسه چسبیده به خودرو را نظافت می نماید.


دستگاه کارواش مکانیزه بدون برس

کارواش بدون برسدر این مدل از دستگاه های کارواش، عملیات شستشو توسط یک بازوی متحرک L مانند که به صورت وارونه بر روی تجهیزات کارواش نصب شده است انجام می گیرد. بدنه بازوی متحرک شامل تعدادی نازل پاشش پر فشار می باشد که امکان دسترسی به همه سطوح بدنه خودرو را برای دستگاه فراهم می نماید. این دستگاه ها به منظور شستشو، از پاشش پر فشار آب و مواد شوینده استفاده می نمایند. این مدل از دستگاه های شستشوی ماشین فاقد خشک کن بوده و از این رو فقط از پاشش واکس های خشک کن برای تجمیع قطرات آب روی خودرو و تسریع در عملیات خشک کردن خودرو ها استفاده می نمایند.


مزایای استفاده از کارواش های تمام اتوماتیک دروازه ایی

کارواش اتوماتیکاز آنجایی که کارواش های دروازه ایی از سیستم برس زنی برای نظافت و شستشو استفاده می نمایند، نسبت به نمونه های بدون برس سرعت بیشتر و توانایی بالاتری در از بین بردن آلاینده های چسبنده و سر سخت دارند. اگر چه آب پر فشار توانایی بالایی در نظافت و از بین بردن آلودگی ها دارد اما به منظور جلوگیری از آسیب به بدنه خودرو و شیشه ها، استفاده از فشار های بالای آب با محدودیت هایی همراه می باشد، از این رو دستگاه های بدون برس توانایی لازم برای از بین بردن آلاینده های چسبیده به سطوح بدنه و رینگ ها را ندارند. تجهیز کارواش های دروازه ایی به سیستم رینگ شوی موجب ارتقا کیفیت نظافت شده، در نتیجه نسبت به مدل های بدون برس، نظافت با کیفیت تری ارائه می دهند. بهره گیری از سیستم خشک کن در کنار استفاده از واکس های خشک کن، موجب تسریع در فرآیند خشک شدن سطوح خودرو می شود.


لینک های مفید:

دستگاه اتوماتیک کارواش: فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید