پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش ماشین سنگین

انواع دستگاه کارواش اتوماتیک جهت شستشوی ماشین سنگین

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

بخش عمده از حمل و نقل و ترانزیت مسافرین و همچنین کالاها از طریق حمل و نقل زمینی صورت می گیرد. هزینه های سنگین خرید این خودروها سبب شده است تا صاحبان آنها در حفظ و نگهداری آنها بیشتر کوشا باشند. ار آنجایی که عموما این خودروها در راه هستند و عمده وقت خود را در مسیر سپری می کنند پس به جهت حفظ سلامت و محافظت از بدنه نیاز به شستشو دارند. اما باید دقت داشت به دلیل حجم و ابعاد بزرگ این خودروها ، نظافت آنها کاری سخت و زمانبر خواهد بود. شستشوی یک اتوبوس که یکی از ساده ترین خودرو های سنگین است بین یک تا دوساعت و خودرو های سنگین دیگر گاها تا چندین ساعت زمان نیاز خواهد داشت. سپری کردن این زمان به جهت شستوی خودرو برای مالکان آنها سخت و گاها غیر ممکن است.

شستشو زمانبر و سخت خودرو های سنگین سبب شده است تا کارخانه های بزرگ کارواش های مکانیزه و اتوماتیک به سمت طراحی و تولید کارواش اتوماتیک ماشین سنگین پیش بروند. در این مقاله سعی شده است تا به بررسی 3 مدل از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های کارواش ماشین سنگین بپردازیم:

انواع کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

  1. هوی واش با برس Heavy wash

هوی واش برس دار
هوی واش برس دار

این دستگاه از کاربردی ترین دستگاه های کارواش اتوماتیک برای خودرو های سنگین است و به صورت دروازه ای طراحی و ساخته شده است. هوی واش مدل پروگرس قابلیت شستشوی انواع اتوبوس، مینی بوس، کانتینر، کاروان و انواع خودرو های سبک را داراست. این دستگاه به 2 برس عمودی و یک برس افقی مجهز است. این برس ها در کنار بالا نگهداشتن کیفیت نظافت، موجب بالا رفتن سرعت نظافت و همچینن کاهش مصرف آب نیز می شوند. این دستگاه قابلیت اضافه کردن زیرشویی اتوماتیک به منظور نظافت بخش زیرین خودرو ها در حین شستشوی بدنه آن نیز را داراست. هوی واش پروگرس از جدیدترین تکنولوژی مصرف آب یعنی آبکشی با آب دوم نیز بهره مند است.

  1. روتیتورز Rotators

روتیتورز
روتیتورز

دستگاه کارواش اتوماتیک روتیتورز از جدیدترین دستگاه های طراحی شده به منظور شستشوی خودروهای سنگین است که قابلیت پاشش مواد ضدعفونی کننده را نیز داراست. این دستگاه به صورت تاچلس ( بدون برس) و فقط به کمک آب فشار قوی خودرو ها را شستشوی می دهد. نازل های عنکبوتی این دستگاه که به صورت دایره ای می چرخند، جدیدترین تکنولوژی ساخت را داراست. این نازل ها که به موتور چرخشی مجهز شده اند با سرعت ثابت و مستقل از فشار آب به حرکت در می آیند. این تکنولوژی سبب می شود که خودرو ها نظافت یک دست و با کیفیتی داشته باشند. این کارواش بر خلاف دستگاه کارواش پروگرس به صورت تونلی است که این مزیت سبب می شود تا تعداد خودرو بیشتری را در ساعت شستشوی دهد.

  1. کارواش کالسکه ای مونو رول Monoroll

مونورول
مونورول

کارواش کالسکه از جدیدترین محصولات کارواش های اتوماتیک سری هوی واش است. این سیستم تمام اتوماتیک سیار به منظور شستشو و مراقبت از ناوگان های کوچک حمل و نقل، ترمینال های اتوبوسرانی و همچنین واگن های قطار و مترو طراحی، ساخته و به بازار عرضه شده است. این کارواش سیار حرفه ای دارای موتور حرکتی است که حرکت آن را سهل و آسان می کند.این موتور حرکتی توسط باتری هایی شارژی به حرکت در می آیند که با هر 4 ساعت شارژ آنها می توان تا 30 اتوبوس و یا کانتینر را شستشو داد. عملکرد استاندارد اروپایی این دستگاه اتوماتیک، شستشوی هر اتوبوس و یا کانتینر در 10 دقیقه می باشد. این کارواش تک برسه دارای سیستم فوم پاشی نیز می باشد که کیفیت شسشتوی آن را بسیار بالا می برد. از دیگر ویژگی های این کارواش می توان به قابلیت تیلت و یا زاویه دار شدن برس آن به جهت شستشوی بهتر اشاره نمود. مونورول به یک مخزن 300 لیتری آب نیز مجهز است که می تواند دو تا سه خودرو را به صورت کامل شستشو دهد.

شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران، تخصصی ترین مرکز راه اندازی و بهره برداری از کارواش های اتوماتیک و مکانیزه است. کارشناسان خبره این شرکت با تکیه بر سالها تجربه حرفه ای آماده ارائه آخرین اطلاعات، پیشنهادهای فنی و راهکارهای نظافتی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 45948000 تماس گرفته و یا از طریق صفحه تماس با ما، فرم درخواست تماس را تکمیل فرمایید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید