پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

فروش ویژه پک شیشه شوی ضد یخ خودرو به تعداد و مدت محدود

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

هوای سرد می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در خودروی شما شود که به سادگی قابل مشاهده نبوده و زمانی متوجه آنها شوید که دیر شده است. مشکلات ناشی از کاهش دما به بخش خاصی از خودرو محدود نشده و می‌تواند از تایرها گرفته تا خطوط سوخت را درگیر کرده و در نهایت به خوابیدن باتری و موتور منجر شود. اغلب این مشکلات پیش آمده برای خودرو در هوای سرد به تدریج رخ می‌دهند، بنابراین سرویس و نگهداری مناسب بهترین راه برای جلوگیری از بروز آنهاست.

 

شکستن برف پاکن های ماشین در کنار خوابیدن باتری، یخ زدگی خطوط سوخت و کم باد شدن لاستیک‌ ها جزو رایج‌ترین مشکلات پیش آمده برای خودرو در هوای سرد می‌باشند. با توجه به نقش مهم برف پاکن ها در فراهم نمودن دید مناسب برای راننده به ویژه در هوای برفی و بارانی اهمیت نگهداری مناسب و جلوگیری از آسیب دیدگی آنها مشخص می‌گردد.

 

بطور کلی یکی از مهم‌ترین راهکارهای محافظت از برف پاکن‌ها و افزایش طول عمر آنها استفاده از محلول شیشه شوی ماشین است. پر کردن مخزن شیشه شوی خودرو تنها با آب باعث فرسودگی سریعتر تیغه برف پاکن شده یا در بدترین حالت باعث ایجاد خراش دائمی بر روی شیشه خودرو خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود که حتما از یک محلول شیشه شوی مناسب استفاده شود با توجه به احتمال یخ زدگی آب یا محلول شیشه شوی در دماهای زیر صفر برای بروز هر گونه مشکل و محافظت از تیغه‌های برف پاک کن استفاده از محلول شیشه شوی یخ زدا یا Anti Freeze در هوای سرد الزامی است.

 

نکته مهم دیگر آن است که هرگز نباید از برف پاکن های خودرو برای پاک کردن برف و یخ نشسته بر روی شیشه اتوموبیل استفاده کرد. این کار موجب وارد شدن فشار به موتور برف پاکن شده و همچنین می‌تواند باعث دفرمگی برف پاکن و خارج شدن آن از شکل طبیعی و استاندارد خود شود که بروز هر دو حالت به معنای ایجاد نقص در عملکرد بهینه برف پاکن‌ها و خطرات ناشی از آن خواهد بود. بنابراین لازم است که پیش از روشن کردن ماشین، شیشه آن با محلول یخ زدا کاملا تمیز شده و هرگونه برف و یخ از روی آن پاک شود.

 

 

شرکت پیشرو پاکران با ارائه یک پکیج زمستانه ویژه و کامل به شما در آماده سازی خودروی‌تان برای روزهای سرد آتی کمک می‌نماید. این پک ویژه که با قیمت استثنایی 990.000 ریال و به مدت زمان محدود ارائه شده است شامل محصولات تخصصی تولید شده توسط کمپانی Kiehl آلمان بوده و حاوی محصولات زیر می‌باشد:
– محلول شیشه شوی ضد یخ ((Anti Freeze با عملکرد فوق العاده تا دمای 30- درجه سانتیگراد، تمیز کننده و جرم زدای مخزن و مجرای شیشه شوی و محافظ تیغه برف پاکن
– اسپری یخ زدا (De Icer) با قابلیت آب کردن سریع یخ و برف از روی شیشه و بدنه خودرو
– پک دستمال مرطوب مخصوص شیشه و بدنه خودرو

این پکیج ویژه به شکل زیر برای کارواش ها نیز قابل ارائه می‌باشد:
– 12 عدد شیشه شوی ضد یخ ((Anti Freeze با عملکرد فوق العاده تا دمای 30- درجه سانتیگراد، تمیز کننده و جرم زدای مخزن و مجرای شیشه شوی و محافظ تیغه برف پاکن
– 12اسپری یخ زدا (De Icer) با قابلیت آب کردن سریع یخ و برف از روی شیشه و بدنه خودرو
– 24 عدد محدلول شیشه شوی کنستانتره (Scheiben)، تمیزکننده و جرم زدا قوی مخزن شیشه شوی و محافظ تیغه برف پاک کن
– 30 عدد پک دستمال مرطوب مخصوص شیشه و بدنه خودرو

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید