پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

هفت دلیل برای شستشوی خودرو با کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

برخی افراد از مراجعه به کارواش اتوماتیک دلایل متعددی دارند به عنوان مثال برای اسپری کردن بدنه خودرو و یا شستشوی راحت تر به کارواش اتوماتیک مراجعه می کنند. اما در این مقاله با اشاره به چند نکته، بررسی می کنیم که چرا مراجعه به کارواش اتوماتیک باید جزوی از برنامه ماهانه باشد.

کثیفی موجب خسارت به بدنه خودرو می شود.

کارواش اتوماتیکهمانگونه که موتور خودرو و لاستیک ها در طول زمان به صورت برنامه ریزی شده مورد رسیدگی قرار می گیرند از رنگ و بدنه خودرو نیز باید مراقب شود. رنگ خودرو پوشش مناسبی در مقابل اکسیژن و رطوبت می باشد و از زنگ زدگی خودرو جلوگیری می کند. متاسفانه این پوشش می تواند با قرارگرفتن در معرض ترکیبات مخرب نظیر فضولات حشرات و پرندگان، قیر، گرد و غبار معمول از بین برود. با مراجعه منظم به کارواش اتوماتیک و بهره گیری از مدرن ترین امکانات به راحتی این آلودگی ها را برطرف کنید. کارواش اتوماتیک بر خلاف روش های قدیمی شستشوی خودرو آسیبی به بدنه وارد نمی کند و به کمک برس های موجود و بقیه تجهیزات آلودگی های سخت را به راحتی از بدنه خودرو جدا می کند.

 

از بین بردن آلودگی های جاده ای از روی بدنه

کارواش اتوماتیک تاثیر مخرب نمک بر روی بدنه خودرو بسیار بیشتر از مخرب بودن کثیفی و فضولات حیوانی می باشد. اگر در جاده های کوهستانی حرکت میکنید در فصل زمستان برای ذوب شدن برف از نمک استفاده می کنند. این نمک ها در طول زمان موجب خوردگی لبه های پایینی ماشین می شود و در زنگ زدگی بدنه را در پی دارد. حتی اگر صاحب خودرو این نمک ها را نظافت کند و از روی بدنه ماشین پاک کند، هنوز امکان زنگ زدگی وجود دارد. همچنین این نمک ها در زیر بدنه خودرو چسبیده که عملا نظافت آن با روش های قدیمی غیر ممکن است. تنها راه نظافت کامل و از بین بردن تمامی این نمک ها از روی بدنه، استفاده از کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم مکانیزه زیرشویی است. این سیستم با پاشش آب پر فشار موجب جداسازی عمیق این آلودگی ها می شود.

 

کارواش اتوماتیک و حفظ ظاهر خودرو

از بین بردن آلودگی ها از بدنه خودرو و براق کردن لاستیک ها موجب می شود خودرو بسیار نو و زیبا درست شبیه خودروی صفر به نظر برسد. ابن امر نه تنها موجب افزایش رضایت صاحب خودرو می شود بلکه موجب افزایش زیبایی ظاهری شهر نیز می شود. کارواش اتوماتیک به بهره گیری از بهترین تجهیزات نظیر برس مخصوص رینگ شویی و پاشیدن واکس در مدل های با کیفیت آن موجب افزایش زیبایی خودرو می شود.

 

افزایش امنیت رانندگی

حتی وجود نازک ترین لایه گرد و خاک هم می تواند بر روی دید راننده تاثیر بگذارد مخصوصا هنگامی که شرایط نور تغییر می کند. هر چیزی که موجب عدم دید مناسب راننده از شیشه ها شود می تواند امنیت مسافران و خودرو را به خطر بیاندازد. کارواش اتوماتیک یکی از سریعترین و راحت ترین روش ها برای براق و شفاف کردن شیشه ها است.

 

بهبود مصرف سوخت

کارواش اتوماتیککارشناسان با تحقیق و آزمایش دریافته اند که مصرف سوخت در خودروهای تمیز حدود 10 درصد نسبت به خودروهای کثیف بهتر می باشد. حتی نازک ترین لایه های کثیفی هم می تواند در مصرف سوخت تاثیر بگذارد.

 

 

 

امنیت بدنه خودرو

کارواش اتوماتیکشستشو با دست می تواند جایگزین مناسبی برای عدم مراجعه به کارواش اتوماتیک باشد اما زمانی مناسب است که شوینده دقیقا بداند که در حال انجام چه کاری است. استفاده از مواد شوینده نامناسب (مایع ظرف شویی، شامپو حمام یا صابون) میتواند به پوشش ماشین آسیب برساند. همچنین استفاده از دستمال و اسفنج نا مناسب می تواند خط و خش های ریز بسیاری بر روی بدنه خودرو ایجاد کند. حتی با وجود اسفنج مناسب و مواد شوینده مناسب امکان ایجاد خط و خش توسط خود آلودگی بر روی بدنه وجود دارد. در مقابل، کارواش اتوماتیک معتبر و مجهز از مواد شیمیایی و برس های نرم مخصوص بدنه خودرو استفاده می کند. صاحبان ماشین دیگر نیاز به خرید تجهیزات جدید و همچنین نیاز به صرف وقت زیاد ندارند و به راحتی با مراجعه به کارواش اتوماتیک می توانند بدون نگرانی خودروی خود را نظافت کنند. کارواش اتوماتیک از نازل های پر فشار آب برای جدا سازی لکه ها استفاده می کند و سپس با بهره گیری از برس های مخصوص بدنه خودرو را شستشو می دهد.

 

حفظ محیط زیست

کارواش اتوماتیکهمانطور که قبلا اشاره شده است، استفاده از کارواش اتوماتیک بسیار بهینه تر از شستشو به روش دستی می باشد. زیرا در مصرف آب صرفه جویی می شود. کارواش اتوماتیک میتواند به سیستم تصفیه آب مجهز شود و آب مصرفی را دوباره به چرخه شستشو باز گرداند که این موجب کاهش چشمگیر مصرف آب می شود. همچنین شستشو به روش دستی موجب پخش مواد شوینده در فاضلاب می شود که شدیدا به محیط زیست آسیب می رساند اما در کارواش اتوماتیک این مواد نیز تصفیه شده و از انتشار آن در فاضلاب منتهی به رودخانه ها جلوگیری می شود و زندگی حیوانات و موجودات آبزی که از آن آب تغذیه می کنند به خطر نمی افتد.

با مراجعه به کارواش اتوماتیک تولید شده توسط شرکت های معتبر از مزایای بی شمار آن استفاده کنید.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید