پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش مکانیزه

4 مورد از تجهیزات پر کاربرد در کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

تمامی مراکز خدمات نظافتی، کارواش ها و مراکز نگهداری از خودرو به تجهیزات و لوازمی احتیاج دارند تا بتوانند خدمات خود را سریع تر و با کیفیت بالاتری ارائه دهند. در این میان، از آنجایی که کارواش ها با تعداد مراجعه بیشتری روبرو هستند بیشتر از سایرین به این تجهیزات نیازمند هستند. در مقاله سعی شده است تا به مهم ترین و کاربردی ترین لوازم کارواش بپردازیم.

بوم سقفی کارواش

شاید از مهم ترین عوامل نامنظم بودن و داشتن ظاهری آشفته در کارواش ها شیلنگی است که بر روی زمین قرار گرفته است. شیلنگی که به دلیل قرار گرفتن بر روی زمین، آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده و احتمالا با توجه به ساییدگی هایی که دارد کارگر کارواش با چسب نیز از قسمت های مختلف آن محافظت می نماید. این تصویری از یک کارواش دستی است در ذهن تمام ما نقش بسته است. این ظاهر نامناسب موجب کاهش مراجعه مشتریان و همچنین سنگینی شیلنگ بر روی زمین موجب کاهش سرعت کار کارگر کارواش می گردد.

بوم سقفی کارواش از جمله تجهیزاتی است که علاوه بر ایجاد ظاهری شیک و مدرن، سرعت و عملکرد کاربر را به صورت چشمگیر افزایش می دهد. این تجهیز جدید ، با نصب بر روی سقف و یا در صورت وجود محدودیت بر روی دیوار، جریان آب فشار قوی را از بالا به سمت خودرو هدایت می کند و با چرخش 360 درجه ای، حرکت به دور خودرو را آسان و راحت می نماید. باید توجه داشت که این مزیت از فشار وارده بر پمپ کارواش درحین عبور خودرو از رو شیلنگ نیز جلوگیری می نماید و این مهم می تواند طول عمر واترجت را تا 40 درصد افزایش دهد.

بوم سقفی کارواش
بوم سقفی کارواش

لنس قابل تنظیم ST-85

از مهم ترین دغدغه های کاربران کارواش، داشتن تجهیزی است که علاوه بر ایجاد سهولت در کار، سبک و ارگونومیک نیز باشد. از این رو است که بسیاری از تجهیزات غیر استاندارد کمتر مورد توجه و استقبال کارواش داران قرار می گیرد. اما لنس قابل تنظیم از جمله تجهیزات مدرن و استانداردی است که بسیار کاربردی است. لنس قابل تنظیم در حالت عادی به عنوان لنس شستشوی معمولی و در حالت جمع شده برای شستوی سقف، داخل گل گیر، زیرشویی و شستشوی نقاط با دسترسی محدود بسیار کاربردی است. این تجهیز آلمانی بسیار سبک در فعالیت های دیگر از جمله شستشوی نما و سقف نیز کاربرد دارد.

لنس قابل تنظیم
لنس قابل تنظیم

ست لنس برس

از دیگر تجهیزاتی که امروزه در کارواش ها بسیار کارآمد است، ست لنس برس است. این ست جایگزین بسیار مناسبی برای خز، ابر و دستمال هایی است که برای شستشوی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. جنس رشته های برس، از الیاف طبیعی بوده و هیچگونه آسیبی به رنگ و بدنه خودرو وارد نمی نماید. با توجه به تولید و پاشش کف توسط ست لنس برس، نیاز کارواش به مخزن و کپسول کف ساز نیز مرتفع می گردد.

ست لنس برس
ست لنس برس

لنس زیرشویی

از دغدغه های بسیاری از کارواش داران شستشوی قسمت زیرین خودرو است. چرا که عموما فضایی اختصاصی برای این خدمت در نظر می گیرند و یا با هزینه های گزاف برای خرید و راه اندازی جک های بالابر و یا کندن چال سرویس روبرو خواهند شد. البته این تنها بخشی از مشکلات زیرشویی به روش سنتی است. سختی کار شستشو و همچنین پخش شدن آلودگی ها از دیگر مشکلات زیرشویی با روش های پیشین است.

اما لنس زیرشویی از تجهیزات سبک، ارگونومیک و مدرن است  که تمامی مشکلات اشاره شده را از بین برداشته و امکان شستشوی زیر خودرو را در کمتر از 5 دقیقه به وجود می آورد. این تجهیز آلمانی دارای 3 نازل پاشش آب فشار قوی است که می تواند تمامی آلودگی های زیر خودرو را از بین ببرد.

لنس زیرشویی
لنس زیرشویی

شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران با تکیه بر سالها تجربه و دارا بودن نمایندگی انحصاری از برترین برند های اروپایی آماده ارائه پیشنهاد ها و راه حل های مناسب برای تجهیز و یا راه اندازی کارواش شما می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید