پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
نکات مهم راه اندازی کارواش اتوماتیک

5 نکته مهم برای راه اندازی کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کاهش نیروی انسانی، افزایش ظرفیت شستشو و افزایش درآمد از مهم ترین دلایل تمایل کارواش داران سنتی به راه اندازی کارواش های مدرن و اتوماتیک می باشد. با توجه به مزیت های بسیار کارواش های اتوماتیک در مدت کوتاهی می توان به سو و درآمدخوبی رسید اگر در هنگام خرید و راه اندازی کارواش اتوماتیک به برخی از نکات توجه نمود. در ادامه به برخی از این نکات موثر در موفقیت این کسب و کار می پردازیم.

⦁ مطالعه و برنامه ریزی

قبل از هر اقدامی باید به مطالعه و بررسی همه مسائلی که جزیی و ناچیز به نظر می رسند بپردازیم. از نکاتی که بهتر قبل از شروع به آنها توجه کرد، می توان به محل احداث کارواش، نحوه ورود و خروج خودرو ها، جانمایی دستگاه و تجهیزات، تعداد نفرات مورد نیاز و حتی نام کارواش اشاره کرد. به خاطر داشته باشید، بهتر است قبل اقدام به خرید اگر محل احداث کارواش اجاره ای می باشد نسبت تمدید بلند مدت آن اقدام نماید تا در صورت اجرای برنامه های توسعه و تبلیغاتی دچار مشکل نشوید. همچنین با تدوین یک برنامه جامع و اطمینان از گام های بعدی می توانید قدم های بعدی راه اندازی کسب و کار جدید خود را با اطمینان بیشتری بردارید.

⦁ انتخاب کارواش اتوماتیک

مهم ترین و تاثیر گذار ترین بخش از راه اندازی کارواش اتوماتیک انتخاب برند و نوع دستگاه آن است. همانطور که امروزه برندهای تولید کننده دستگاه های اتوماتیک وجود دارند، مدل های متنوع با امکانات و تجهیزات متفاوتی نیز تولید شده است. بهتر است با کمک مشاوران متخصص و کارشناسان خبره بهترین و مناسب ترین دستگاه را انتخاب کرده تا در آینده دچار مشکل نشویم. همچنین می بایست دقت کرد که دستگاه انتخاب شده دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد. بهتر است به خاطر داشته باشید به هنگام خرید دستگاه، جدول پیش بینی هزینه ها، تجهیزات مورد نیاز، نقشه جانمایی دستگاه و تجهیزات، تخمین مشتریان ورودی و درآمد حاصل از آن و جدول زمان شستشوی هز خودرو و هزینه های صرف شده برای هر شستشو را از کارشناسان آن بخواهید. متخصصین شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران آمادگی آن را دارند تا در کمترین زمان و در اسرع وقت نسبت به بازدید محل مورد نظر شما جهت احداث کارواش و همچنین ارائه مطالب مورد نیاز شما اقدام نمایند.

انتخاب دستگاه کارواش برای راه اندازی کارواش اتوماتیک

⦁ تهیه تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز

درکنار داشتن دستگاه حرفه ای، دارا بودن تجهیزات کارواش و لوازم مناسب از دیگر بخش های مهم راه اندازی یک کارواش مدرن و بروز می باشد. این لوازم می تواند علاوه بر ایجاد یک محیط مرتب، در کاهش هزینه های جاری و تمیز در زمان شستشو نیز موثر باشد. از جمله این تجهیزات می توان به بوم سقفی کارواش، لنس زیرشویی و ست شستشوی لنس دوقلو اشاره نمود. از این تجهیزات در هنگام ارائه خدمات تکمیلی و پیش شستشوی حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

⦁ ارائه پکیج های شستشو

آماده کردن برنامه های مختلف شستشو با توجه به مقدار مواد مصرفی، خدمات مورد درخواست و زمان شستشوی خودرو می تواند برای مشتری هایی که دقیقا نمی دانند که چه خدماتی مورد نیازشان است جذاب و موثر باشد. همچنین طراحی کردن یک منوی جذاب می تواند بر درآمد و سود کارواش نیز موثر باشد. البته بهره گیری از یک فروشنده حرفه ای در هنگام انتخاب پکیج های ارائه شده و ترغیب مشتری به انتخاب پکیج های بالاتر نیز بسیار موثر و کارآمد است. همچنین فروشنده حرفه ای  می تواند در زمان های شلوغ و پر ترافیک، در انتخاب سرویس های مورد نظر موثر باشد و پکیج هایی که زمان کمتری نیاز دارد را پیشنهاد دهد.

برنامه ریزی و ارائه پکیج های شستشو برای راه اندازی کارواش اتوماتیک

⦁ تبلیغات و بازاریابی

امروزه بر کسی پوشیده نیست که با تبلیغات مناسب و بازاریابی می توان بر تعداد ورودی ها و مشتریان افزود اما باید به این نکته توجه داشت که صرفا هزینه کردن برای تبلیغات مناسب نیست. بسیار دیده شده است که برخی از تبلیغات و بازاریابی ها فقط هزینه هایی را برای کسب و کار ایجاد کرده و نتیجه مطلوبی نداشته است. این موضوع به این علت است که نوع تبلیغات و محل در نظر گرفته شده برای این نوع بازاریابی متناسب با کسب و کار مورد نظر نبوده است. به خاطر داشته باشید که همچنان یکی از موثرترین روش های تبلیغات، روش دهان به دهان است. هنگامی که یک مشتری از خدمات و کیفیت کسب و کار شما رضایت داشته باشد، آن را به دیگران نیز پیشنهاد می دهد و چون این فرد مورد اطمینان اطرافیان خود می باشد، سایرین نیز از خدمات شما استقبال خواهند کرد. پس در کنار تبلیغات همواره باید به کیفیت خدمات ارائه شده و بالابردن آن نیز دقت داشت. پیشنهاد می شود برای بهره بردن از سایر روش های تبلیغاتی، از یک مشاور حرفه ای و خبره استفاده نماید. این نکته سبب می شود تا علاوه بر کاهش در هزینه های تبلیغاتی، نتیجه بهتر و مطلوب تری داشته باشید.

تبلیغات و بازاریابی برای کارواش - بعد از راه اندازی کارواش اتوماتیک

شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران، با تکیه بر سال ها تجربه در مشاوره و راه اندازی کارواش های اتوماتیک و مکانیزه و بهره برداری بیش از 100 کارواش حرفه ای و مدرن در ایران آمادگی ارائه تمامی خدمات و سرویس های اشاره شده می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و کاتالوگ ها می توانید با شماره های این شرکت تماس گرفته و یا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید