پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک و مزایای آن نسبت به روش های قدیمی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در عصر حاضر مشغله ها و دغدغه های روزمره زندگی رو به افزایش بوده و از این رو ارزش وقت و زمان نمایان تر گردیده است. کمبود وقت می تواند موجب فراموشی در توجه به نظافت و تمیزی وسایل نقلیه شخصی و عمومی شود، زیرا شستشوی خودرو با روش های قدیمی و سنتی علاوه بر این که وقت بیشتری می طلبد، موجب به هدر رفتن آب می شود و این در حالی است که در دوران بحران آب به سر می بریم. بنابراین دستگاه های مکانیزه ای جهت شستشوی اتوموبیل ها طراحی و ساخته شده است که ویژگی های منحصر به فردی داشته و خدمات بی نظیری به مشتریان ارائه می دهد. اکنون به مقایسه کارواش اتوماتیک و کارواش دستی می پردازیم.

 

شستشوی دستی

کارواش اتوماتیکشستشوی یک اتومبیل به وسیله روش های دستی، نیازمند صرف زمان بیشتر و به کارگیری تجهیزات بیشتر می باشد که علاوه بر آن برای تمیزتر و براق تر شدن خودرو لازم است انرژی بیشتری صرف شود. ابزار مورد استفاده در روش های دستی مانند اسفنج و وسایل این چنینی پس از مدتی فرسوده می شود و این فرسودگی می تواند بدنه و رنگ اتومبیل را دچار آسیب کند. جهت شستشوی مواد شوینده از روی بدنه خودرو آبی که از شلنگ های معمولی خارج می شود، به تنهایی موثر نبوده و لازم است آب با فشار بیشتری به سطح خودرو پاشیده شود تا غشایی که از این مواد بر روی بدنه نشسته، کاملاً پاک شود.

 

 

شستشوی اتوماتیک

کارواش اتوماتیکدستگاه شستشوی ماشین می تواند به میزان قابل توجهی سبب صرفه جویی در وقت و هزینه گردد و از وارد شدن فشار بر کاربر جلوگیری می نماید. برخلاف روش های قدیمی، دستگاه های پیشرفته کارواش اتوماتیک مجهز به برس های نرم و تجهیزات دیگری هستند که تحت هیچ شرایطی به خودرو آسیب نمی رساند. سیستم کارواش اتوماتیک قادر است بخش های دور از دسترس اتومبیل به طور کامل شستشو دهد. هم چنین می توان بخش های سفارشی را به صورت اختیاری به سیستم کنترلی دستگاه کارواش اتوماتیک اضافه نمود. وجود گزینه های انتخابی در سیستم کارواش عملکرد دستگاه را از جنبه های گوناگون بهبود می بخشد. دستگاه های کارواش اتوماتیک مدرن دوستدار محیط زیست هستند و قابلیت بازیابی و استفاده مجدد آب را دارند که نتیجه آن کاهش مصرف آب و کاهش هزینه های زائد می باشد.

 

پرسش های متداول هنگام استفاده از کارواش اتوماتیک

شاید برای افرادی که تا به حال از دستگاه کارواش اتوماتیک بهره نبرده اند و قصد دارند اولین بار آن را مورد استفاده قرار دهند، سوالاتی ایجاد گردد، از این رو جهت اطمینان مشتریان به پاسخگویی این سوالات می پردازیم.

 

آیا کارواش اتوماتیک به خودرو صدمه ای وارد می کند؟

کارواش اتوماتیکدر پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. این دستگاه با بهره مندی از فناوری های روز و تجهیزات پیشرفته، نه تنها به هیچ یک از اجزای خودرو آسیبی نمی رساند بلکه با کیفیت حاصل از شستشوی با سیستم اتوماتیک بسیار مطلوب و دلپذیر خواهد بود. برس های نرم نصب شده بر روی دستگاه و هم چنین پاشش آب فشار قوی تاثیر مستقیم بر این نتیجه دارد؛ در حقیقت زمانی که خودرو با روش های سنتی شسته می شود، به دلیل وجود نگرانی از به هدر رفتن آب و استفاده از برس و مواد شوینده نامناسب، نتیجه مطلوب به دست نمی آید و حتی موجب صدمه رساندن به اتومبیل می شود. در حالی که سیستم کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه و بازگشت آب بوده و این موضوع سبب می گردد از اتلاف آب به مقدار چشمگیری جلوگیری شود و در عین حال هیچ ردی از کثیفی و لکه باقی بر روی اتوموبیل باقی نماند. بنابراین مشتریانی که قصد بهره مندی از سیستم شستشوی اتوماتیک را دارند می توانند با خیالی آسوده به این کار اقدام کنند.

 

کارواش اتوماتیک چه نوع از آلودگی ها را تمیز می کند؟

کارواش اتوماتیکبرس های تعبیه شده در دستگاه های اتوماتیک به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به تمامی سطوح دارای خلل و فرج اتومبیل وارد می شود و انواع آلودگی های سطحی و عمقی و هم چنین آلودگی های چسبنده را شسته و پاک می کند. بدنه خودرو، شیشه ها، چرخ ها و رینگ ها آغشته به هر نوع آلودگی که باشند توسط سیستم تمام اتوماتیک، به طور کامل شستشو خواهند گردید. با نصب نازل زیرشویی، آب فشار قوی نیز به بخش های زیرین خودرو پاشش می شود و آلودگی های چسبیده به آن را پاک می کند.

 



مزیت کارواش اتوماتیک نسبت به شستشوی خانگی چیست؟

کارواش اتوماتیکشستشوی اتومبیل در منزل علاوه بر آن که کاری وقت گیر و خسته کننده خواهد بود موجب به هدر رفتن آب می گردد. هم چنین ابزارهای مورد استفاده هنگام شستشوی دستی به راحتی آلوده می شوند و این آلودگی به همراه آب در محیط انتشار می یابد؛ این در حالی است که دستگاه کارواش اتوماتیک تمامی این مشکلات را رفع نموده و اتومبیل را با شرایطی سازگار با محیط زیست شستشو می دهد.

 

 

 

 

آیا با شستشوی اتوماتیک اتومبیل امکان درخشندگی آن وجود دارد؟

کارواش اتوماتیکسیستم کارواش تمام اتوماتیک علاوه بر این که همه آلودگی ها را از سطح خودرو پاک می کند و آن ها را از بین می برد، بدنه آن را کاملاً براق و درخشان می سازد. با به کارگیری مواد شوینده مناسب و هم چنین واکس ها و فوم های براق کننده که توسط نازل های مخصوص به سمت ماشین پاشیده می شود، سطح خودرو به طرز چشمگیری درخشان و صیقلی می شود. این مواد علاوه بر شفاف ساختن اتومبیل نقش محافظ را نیز ایفا می کند و آلوده شدن دوباره وسیله نقلیه را به تعویق می اندازد.

 

 

 

لینک های مفید:

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید