پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

اهمیت استفاده از کارواش اتوماتیک و مزایای راه اندازی آن

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

خودرو ها بدلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی های محیطی، کثیف و آلوده شده و نیازمند نظافت و شستشو می باشند. نزولات آسمانی بخصوص در فصل های سرد، آلودگی هوا و گرد و خاک از عواملی هستند که سطح بدنه خودرو، شیشه ها و رینگ آن را دچار آلودگی می نمایند. انجام منظم و با کیفیت این امر، مزایای متعددی برای صاحبان این وسایل فراهم می آورد. شستشوی دستی یا سپردن این کار به کارواش های دستی و اتوماتیک، روش های از بین بردن آلودگی و جرم باقی مانده بر روی وسیله می باشد. کارواش اتوماتیک بوسیله سیستم های هوشمند برس زنی و تشخیص موقعیت خودرو، بدون دخالت دست و در زمان کم، انواع وسایل نقلیه را تمیز می نماید.

 

اهمیت شستشوی خودرو

اهمیت شستشوی سطح خودروشست و شوی خودرو در وهله اول، ظاهر آن را زیبا تر نموده و جلوه مناسب تری به محیط شهری می دهد. از آنجاییکه افراد از روی ظاهر هر چیزی قضاوت می کنند، یک ماشین کثیف، راننده آنرا فردی بی توجه به مسائل بهداشتی نشان می دهد. تمیز نگه داشتن سطح خودرو همچنین از احتمال آسیب به پوشش رنگ بدنه و بخش های دیگر جلوگیری نموده و ارزش قیمتی آنرا حفظ می نماید. بنابراین شسشتوی منظم اتوموبیل، از نظر اقتصادی نیز تاثیر گذار بوده و موجب کاهش افت قیمت آن در طول زمان می گردد.
شستشوی خودرو در فصل زمستان نیز اهمیت های خاص خود را دارد. گل و لای، برف و نمک جاده می تواند در این فصل، اتوموبیل را نا زیبا جلوه داده و آسیب هایی به آن وارد نماید. همچنین باقی ماندن برف بر روی سطح آن می تواند به سپر، گلگیر و بدنه خودرو ضرر برساند. رطوبت ناشی از آب شدن برف و ترکیب آن با نمک پاشیده شده بر روی جاده نیز پوشش رنگ بدنه ماشین را دچار آسیب می نماید.

 

شست و شوی خودرو بوسیله کارواش اتوماتیک

برس چرخ شوی کارواش اتوماتیکامروزه دستگاه های کارواش اتوماتیک راه حل مناسب و ساده ای جهت شسشتوی سطح ماشین می باشد. مزایای زیادی در انتخاب این دستگاه شست و شوی ماشین اتوماتیک برای انجام این امر وجود دارد. این سیستم ها قادرند به خوبی از سطح وسیله حفاظت نموده و بدون آسیب به آن، عملیات را انجام دهند. دستگاه های شستشوی ماشین بعلاوه میزان آب کمی در مقایسه با روش های دستی مصرف نموده و در بعضی مدل ها نیز آب دوباره تصفیه شده و به چرخه مصرف باز می گردد. ممکن است تصور کنید با مراجعه به یک کارواش، صرف هزینه بیشتری لازم است، در صورتیکه با مقایسه میزان مصرف آب و مواد شوینده در روش دستی شستشو، کارواش اتوماتیک به صرفه تر می باشد. با سپردن امر شست و شو به کارواش های اتوماتیک، زمان این کار به چند دقیقه رسیده و بنابراین در وقت افراد نیز صرفه جویی می شود. شاید غیر محسوس ترین مزیت استفاده از کارواش اتوماتیک، کاهش مصرف سوخت باشد. در واقع گل و لای باقی مانده بر روی سطح وسیله، بر روی سیستم آیرودینامیک آن تاثیر گذاشته و تا 10 درصد می تواند موجب افزایش مصرف سوخت شود.

 

مزایای راه اندازی کارواش یا ماشین شوی اتوماتیک

راه اندازی کارواش تمام اتوماتیککارواش های اتوماتیک از سیستم های پیش شستشو، پاشش شامپو بر روی برس ها و سیستم های هوشمند خشک نمودن خودرو برخوردارند. در نتیجه شستشوی وسیله به با بهترین نحو انجام می شود. بنابراین راه اندازی یک کارواش اتوماتیک در یک محل مناسب و پر تردد می تواند بازگشت سرمایه سریع و سود دهی بالایی داشته باشد. همچنین مجموعه های بزرگی چون سازمان اتوبوس رانی برای سرویس دهی بهتر و جلب رضایت افراد، می توانند از این سیستم ها جهت شستشوی اتوبوس ها در مدت زمان کم اقدام نمایند. با این کار، این سازمان ها دیگر نیازی به صرف هزینه برای نیروهای خدماتی وسایل نداشته و کیفیت بالاتری در ارائه خدمات خواهند داشت. با توجه به مصرف پایین آب، کارواش اتوماتیک به خوبی با محیط زیست سازگار می باشد. امکان تجهیز آن ها به سیستم های خاصی چون زیرشویی و مواد شوینده و خشک کن نیز می تواند به افزایش درآمد زایی منجر شود.

لینک های مفید:

کاواش تمام اتوماتیک : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید