پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده کارواش دروازه ای

بهترین مواد شوینده جهت دستیابی به نتیجه ایده آل شستشو در کارواش دروازه ای

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه سریع ترین و با کیفیت ترین راه شستشوی خودرو ، استفاده از کارواش ها می باشد. این مراکز بصورت دستی یا اتوماتیک و در مدت زمان کمی ، خودرو را نظافت کرده و شستشو می دهند. به منظور افزایش کیفیت شستشو و همچنین جلب رضایت مشتری از طرف صاحب کارواش ، راهکار های متعددی وجود دارد. استفاده از مواد شوینده کارواش یکی از این راه ها به حساب  می آید که در رفع آلودگی های خاص و در نتیجه دستیابی به نتیجه ایده آل شستشو موثرند. در این مقاله چند مورد از بهترین مواد کارواش معرفی می شود.

 

مزیت انتخاب مناسب مواد شوینده کارواش

مواد شوینده کارواشصاحبان کارواش باید از ارائه خدمات خود به بهترین شکل اطمینان حاصل کنند. در کنار استفاده از تجهیزات کارواش و نگهداری مناسب از آن ها و همچنین نصب سیستم های بازیابی و برگشت آب، استفاده از مواد شوینده ، نقش موثری در جذب مشتری دارد. مواد شوینده کارواش ، ارزش دستگاه های کارواش را بالا برده و بازدهی آن ها را افزایش می دهند. در نتیجه مشتری رضایت بیشتری از نتیجه نهایی شستشو خواهد داشت.

 

 

مواد شوینده کارواش اتوماتیک دروازه ای

کارواش دروازه ای ، دستگاهی مکانیزه با قابلیت شستشوی اتوماتیک انواع خودرو می باشد. این دستگاه ، دارای یک چارچوب شامل نازل های پاشش ، برس و سیستم خشک کن است که با حرکت بر روی سطح خودرو ، عملیات شستشو و خشک کردن را انجام می دهد. برای این ماشین شوی ، 4 نوع ماده شوینده کارواش پیشنهاد می شود که نتیجه فرآیند شستشو را متفاوت می کنند.

 

شوینده حشرات

از حشرات مختلفی مانند پشه بخصوص در فصل گرما بر روی بدنه خودرو مشاهده می شوند. باقی ماندن این حشرات بر روی بدنه ، به رنگ و ظاهر آن آسیب می رساند. برای از بین بردن این آلودگی ها ، ماده شوینده مخصوص از بین بردن حشرات مورد استفاده قرار می گیرد. در مراکز ماشین شوی دروازه ای ، این ماده همراه با آب در فرآیند پیش شستشو به بدنه خودرو پاشیده می شود و به کمک برس ها ، اثرات باقی مانده از حشرات را از بین می برد. با بکارگیری این ماده ، مواد شیمیایی لازم برای شستشوی خودرو به حداقل می رسد و در نتیجه هزینه کارواش کاهش می یابد.

 

 

فوم ویژه

فوم کارواشدر مدل های جدید کارواش دروازه ای ، سیستم پاشش فوم فوقانی بر روی خودرو اضافه شده است. این سیستم با قدرت پاشش فوم بالا ، منظره زیبایی را ایجاد می کند و کیفیت شستشوی خودرو را افزایش می دهد. فوم پاشش شده از بالای دروازه دستگاه کارواش ، با حجم بالا، رنگ روشن و بوی خوب خود ، حس بسیار خوشایندی را به مشتری کارواش منتقل می نماید و فرآیند شستشوی را کاملا جذاب می کند. در نتیجه مشتری ها رضایت مندی بیشتری پیدا کرده و بیشتر به این مرکز مراجعه می نمایند.

 

 

براق کننده

واکس خودروفوم براق کننده از دیگر مواد شوینده کارواش است که علاوه بر اثربخشی فرآیند شستشو ، به عنوان واکس در فرآیند خشک کردن بدنه استفاده می شود. براق کننده ها لایه ای براق بر روی بدنه به جای می گذارند و بر زیبایی خودرو می افزایند. در مجموع واکس براق کننده یک محصول دارای سه کاربرد حذف آلودگی ها ، براق کننده و محافظ و بهبود فرآیند خشک کردن خودرو می باشد.

 

 

 

سوپر واکس

سوپر واکسسوپر واکس ، ماده ای شیمیایی با عملکرد مشابه براق کننده ها می باشد. تفاوت این ماده شوینده با واکس براق کننده ، قدرت استثنایی در خشک کردن بدنه است. سوپر واکس ،لایه ای محافظ بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند و از انباشت گرد و خاک و آلودگی بر روی آن جلوگیری می نماید. همچنین اگر شما با سرعت بیش از 80 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، واکس محافظ ، قطرات باران را پراکنده و از لک شدن بدنه جلوگیری می کند. ایجاد لایه ای براق بر روی ماشین ، دیگر ویژه ای سوپر واکس می باشد. این لایه ، سبب درخشندگی بی نظیر خودرو بخصوص خودرو های تیره رنگ می شود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید