پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
شستشوی ماشنی سنگین با کارواش اتوماتیک

شستشوی انواع وسایل نقلیه سنگین بوسیله کارواش دروازه ای

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

وسایل نقلیه سنگین و بزرگ به جهت تردد در محیط های بیرونی تحت تاثیر آلودگی های مختلف قرار می گیرد. این آلودگی های علاوه بر قرار گرفتن بر روی سطح وسیله، به قسمت های با دسترسی دشوار نفوذ نموده و شستشوی آن ها را با مشکل روبرو می سازد. این وسایل شامل اتوبوس ها، کامیون ها، تریلی ها، لودر، ماشین آتش نشانی، ماشین های نظامی، ماشین های حمل زباله و دیگر وسایل نقلیه بزرگ می شود. برای شستشوی چنین وسایلی، روش های دستی بطور کامل راهگشا نبوده و مزایای زیادی دارد. در این مقاله به بررسی استفاده از کارواش اتوماتیک جهت شستن وسایل نقلیه سنگین پرداخته می شود.

 

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک

Capture3دستگاه کارواش اتوماتیک، از جدیدترین تجهیزات مورد استفاده جهت شستشوی انواع وسایل نقلیه می باشد. این دستگاه بدون دخالت دست و یک مدت زمان کم، انواع وسایل نقلیه را شستشو می دهد. کارواش های اتوماتیک در مدل های مختلفی تولید می شود که اکثر آن ها از سامانه برس زنی، پاشش آب، آبکشی و خشک کن بهره می برند. تمامی فرآیند های مربوط به عملیات های مختلف شستشو و .. بوسیله یک سیستم کنترلی هوشمند و به ترتیب صورت می گیرد. دسته ای از این دستگاه ها، با نام کارواش دروازه ای شناخته می شوند که ساختار آن ها بر مبنای حرکت دستگاه بر روی خودرو می باشد. این دستگاه شستشوی ماشین، در مدل هایی با ابعاد بزرگ طراحی شده که ساختار و برس های آن با ابعاد انواع وسایل نقلیه قابل تنظیم است.

 

اهمیت استفاده از کارواش اتوماتیک برای شستشوی ماشین های سنگین

Captureشستشوی با کیفیت ماشین های سنگین و با ابعاد بزرگ مانند کامیون ها، ماشین های آتش نشانی و حمل زباله و ماشین های ساختمانی و نظامی به جهت وسعت زیاد و بخش های مختلفی که دسترسی چندان ساده ای ندارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه دستگاه های کارواش اتوماتیک دروازه ای با ساختار متناسب و برس های با کیفیت، بهترین گزینه جهت شستشوی این وسایل به حساب می آیند. برس های این دستگاه با بهره مندی از سیستم تشخیص موقعیت بدنه خودرو بدون آسیب به وسیله، تمامی نقاط آلوده آنرا پاکسازی می نماید. کارواش های اتوماتیک به جهت سرعت بالای شستشو، تا حد زیادی نیز در وقت افراد صرفه جویی می نمایند.

 

شستشوی انواع وسایل نقلیه بزرگ با کارواش دروازه ای

در این بخش به بررسی شستشوی انواع وسایل نقلیه سنگین و خاص بوسیله کارواش دروازه ای پرداخته می شود.

 

ماشین حمل زباله

شستشوی ماشنی حمل زباله با کارواش اتوماتیک ماشین های حمل زباله از جمله وسایلی هستند که بعد از پایان یک روز کاری به شدت آلوده می شوند. دستگاه های کارواش اتوماتیک دروازه ای، با بهره مندی از آخرین تکنولوژی ها و برنامه نویسی ها تضمین می کنند که مدل های مختلف این نوع وسایل به خوبی قابل شستشو هستند. علاوه بر مجهز بودن به تجهیزات مناسب، این نوع وسایل به دستگاه هایی نیاز دارند که تحت شرایط نا مطلوب به خوبی کار نمایند.

 

خودرو های نظامی

خودرو های مربوط به یک پایگاه نظامی، برای شستشوی خود می توانند از دستگاه های کارواش اتوماتیک بهره ببرند. بعد از شستشوی کامل این خودرو ها، وسیله کاملا آماده عملیات بعدی خواهد بود. نحوه پاشش آب و برس زنی این دستگاه ها به گونه ای است که تمامی قسمت های خودروهای نظامی شستشو داده می شوند. افزودن اسپری های شیمیایی کف آلود نیز سبب از بین بردن کامل چربی ها و آلودگی های سر سخت آن ها می شود.

 

ماشین آلات ساختمانی

استفاده از کارواش اتوماتیک در شستشوی ماشین سنگیندر ساختمان سازی، خودرو هایی چون کامیون های حمل و تخلیه نخاله، بیل های مکانیکی و لودر تماما با خاک سر و کار دارند. برای شستشوی این وسایل نقلیه، از برس های قدرتمند به همراه انجام پیش شستشو با شامپو های از بین برنده رسوب و جرم ها استفاده می شود. این برس ها آلودگی های معدنی چون سیمان و بتن را با قدرت بالا از بین می برد.

 

دیگر خودرو های خاص

ون ها، کامیون های با ابعاد خاص، خودرو های حمل محموله های ترافیکی، تریلر های با ابعاد مختلف و ماشین های آتش نشانی از دیگر وسایل نقلیه ای هستند که به خوبی بوسیله کارواش دروازه ای شستشو می شوند. برای از بین رفتن آلودگی های هر کدام از این خودرو ها، ساختار دروازه ای کارواش، بر روی آن ها حرکت نموده و با تطبیق ابعاد خود با وسیله، آنرا شستشو و خشک می نمایند.

 

لینک های مفید :

دستگاه شستشوی ماشین : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید