پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

چگونگی نظافت و شستشوی درون خودرو در مراکز کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در مراکز کارواش اتوماتیک قسمت های بیرونی اتومبیل به خوبی مورد نظافت قرار می گیرد اما چگونگی نظافت درون خودرو و بخش های دور از دسترس در این مکان ها قابل تامل می باشد. از این رو انواع تجهیزات کارواش جهت سهولت در انجام نظافت درون خودرو طراحی شده اند که از کارایی بالقوه ای برخوردار بوده و در مراکز کارواش اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از تجهیزات پیشرفته در مراکز کارواش اتوماتیک، عمده توقعات مراجعین این مراکز را به دلیل برخورداری از بازده مناسب و سطح کیفی بالا مرتفع می نمایند و به طبع سبب افزایش تعداد مراجعین به این مراکز می شوند. مراکز کارواش اتوماتیک حرفه ای با بکارگیری راهکارهای موثر تمامی بخش های درون خودرو را مورد نظافت قرار می دهند.


کفپوش خودرو

همانظور که اشاره شد در مراکز کارواش اتوماتیک انواع تجهیزات کارواش به منظور تسریع در انجام امور، بهینه سازی و همچنین افزایش بازده نظافتی مورد استفاده قرار می گیرد و به کمک این تجهیزات بخش های مختلف خودرو در بازه زمانی کوتاهی مورد نظافت قرار گرفته و همزمان در مصرف آب و انرژی نیز صرفه جویی به عمل می آید. دستگاه شوینده زیرپایی و کفپوش اتومبیل مشکل محدودیت نظافتی دستگاه کارواش اتوماتیک را در شستشوی و نظافت کفپوش رفع نموده است. با قرار دادن کفپوش در این دستگاه مکانیزه عملیات حذف آلودگی ها از زیرپایی خودرو در بازه زمانی کوتاهی صورت می پذیرد. این شوینده مکانیزه پس از پایان عملیات شستشوی و زدودن آلودگی ها از سطح، زیرپایی را به صورت کاملا خشک تحویل می دهد و این مزیت سبب شده است که آب درون کفپوش باقی نمانده و ماندگی آب سبب ایجاد بوی نامطبوع درون اتاق خودرو نکند.

صندلی ها

آلودگی هایی همچون گرد و غبار و انواع زباله های ریز مانند بقایای مواد خوراکی سطح صندلی اتومبیل را آلوده می نماید که با استفاده از جاروبرقی می توان این مواد را مکش نمود. علاوه بر این با استفاده از یک جاروبرقی مناسب می توان کلیه شیارهای صندلی را از گرد و غبار و آلودگی های ریزی از این دست پاکسازی نمود. علاوه بر آلاینده های خشک انواع آلودگی های تر سطح صندلی را دچار لکه نموده و سبب تغییر رنگ پوشش صندلی می شوند. در اینجا راهکار مراکز کارواش اتوماتیک حرفه ای بکارگیری دستگاه اسپری مکش می باشد که با اسپری آب و مواد شوینده کارواش این لکه ها را به خوبی از سطح پاک می نمایند و مکش همزمان این مواد از خیسی صندلی ها پس از پایان روند شستشوی اتومبیل جلوگیری به عمل می آورد و به دنبال آن رنگ پوشش صندلی همانند روز اول خواهد شد.

درها و دستگیره ها

قسمت های درونی درب اتومبیل و همچنین دستگیره ها به دلیل تماس مستقیم با دست افراد در معرض انواع آلودگی ها قرار می گیرند و به مرور زمان این آلودگی ها لایه را بر سطح به وجود آورده و جلوه بصری درون خودرو را از بین می برند. در اینجا نیز می توان با استفاده از دستگاه اسپری مکش این آلودگی ها را از سطح پوشش درب پاکسازی نمود. با انجام نظافت منظم درون خودرو زیبایی اتاق اتومبیل حفظ می گردد.

 

شیشه های اتومبیل

بخش خارجی شیشه ها پس از هر بار شستشوی اتومبیل با استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک به نحو احسن مورد نظافت قرار می گیرد اما دستگاه کارواش اتوماتیک جهت شستشوی شیشه از داخل اتومبیل محدودیت دارد. اما در این مراکز جهت شستشوی شیشه اتومبیل از درون، از دستگاه بخارشوی استفاده می شود که با اعمال بخار بر سطح شیشه آلودگی ها را از سطح آن می زداید و سبب درخشندگی هر چه بیشتر شیشه می شود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید