پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

شرکت ایستوبال موفق به دریافت گواهی نامه Swan Ecolabel گردید

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال سازنده دستگاه های حرفه ای کارواش اتوماتیک، تجهیزات کارواش و هم چنین تولید کننده مواد کارواش موفق به دریافت عنوان “Swan ecolabel” از سازمان Nordik Swan ecolabel به دلیل خط تولید مواد شوینده سازگار با محیط زیست (esens)، گردید که یکی از مهم ترین و معتبرترین گواهی نامه ها در زمینه های مربوط به محیط زیست در سراسر جهان است. این گواهی نامه تضمین می کند که مواد شوینده کارواش esens در چرخه تولید و مصرف با معیارهای زیست محیطی مطابقت کامل دارند و از مواد خام، تولید و بسته بندی گرفته تا مصرف آن در فرآیند شستشوی اتومبیل از استانداردهای لازم برخوردار می باشد.

گواهی نامه Swan ecolabel علاوه بر محصولات esens به هشت رده از مواد کارواش تولید شده در خود شرکت ایستوبال نیز تعلق گرفته است و شامل انواع مواد پیش شستشو، فوم ها و واکس می شود و در برنامه ریزی هایی که برای آینده انجام شده است توسعه این مواد نیز قرار دارد.

محصولات خاصی که توسط Swan ecolabel تائید شده اند عبارت اند از :  فوم فعال، شامپوهای دارای رایحه مطبوع و شامپوهای بدون بو برای کارواش اتوماتیک، واکس خشک کننده ماشین، واکس محافظ و افزایش درخشش خودرو، واکس پرداخت کننده (پولیش دهنده)، مواد شوینده از بین برنده اثر حشرات و مواد رینگ شوی.

شرکت ایستوبال اسپانیا نسبت به توسعه فن آوری های سازگار با محیط زیست متعهد است و همواره محصولاتی با قابلیت مصرف پایدار تولید می کند که این مواد به حامیان و دوستداران محیط زیست پیشنهاد می گردد و پاسخ گوی همه نیازهای آنان خواهد بود.

سازمان Nordik swan ecolabel از سال 1989 در شمال اروپا به عنوان یک سیستم برچسب گذاری زیست محیطی فعالیت کرده و گواهی نامه های معتبر اهدا می نماید و استاندارهای آن منجر به مصرف پایدار می گردد.

کشورهای اروپایی دارای بیشترین خواستار برای وضع قوانین زیست محیطی در سراسر جهان هستند و علاوه بر استانداردها و محدودیت های وضع شده گواهی نامه Swan ecolabel تضمین کننده سازگاری با محیط زیست محصولات شوینده کارواش می باشد. دارا بودن این برچسب به معنای تائید مواد کارواش اسپانیایی و اطمینان بخشیدن به مصرف کنندگان است.

شرکت ایستوبال دارای سیاست های حمایت از محیط زیست است که این سیاست ها اثرات زیست محیطی را به حداقل می رساند. این شرکت یکی از پیشگامان توسعه پایدار در زمینه طراحی و تولید کارواش اتوماتیک، تجهیزات کارواش و مواد کارواش است که با هدف صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی فعالیت داشته و رو به جلو حرکت می کند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید