پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
خلاقیت در کارواش

خلاقیت در کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

حجم بالای آلودگی ها و گرد و خاک در کلان شهر ها و نزولات آسمانی موجب شده تا کسب و کار کارواش اهمیت ویژه ای پیدا کند. کارواش ها زمان شستشوی خودرو را کاهش داده و مزایای متعددی را برای مالکان وسایل نقلیه فراهم می آورند. خلاقیت در کارواش، می تواند موجب افزایش مشتری ها ، سود دهی و در نتیجه بازگشت سریع تر هزینه ها گردد. در این مقاله 4 مورد از مهم ترین ایده های خلاقانه برای کارواش بیان می شود.

 

معرفی انواع کارواش اتوماتیک و دستی

کارواش اتوماتیکسرمایه گذارانی که قصد راه اندازی کارواش را دارند ، باید با مدل های مختلف این دستگاه آشنا باشند. این مراکز براساس نحوه عملکرد به دو دسته کارواش اتوماتیک و دستی تقسیم می شوند. در مراکز دستی شستشوی خودرو، تجهیزات فشار قوی مورد استفاده قرار می گیرند و بخش اعظم فعالیت به صورت دستی انجام می گردد. در نقطه مقابل سیستم های اتوماتیک شستشوی خودرو ، با تجهیز به نازل های پاشش و برس های با کیفیت ، شستشوی سطح ماشین را بصورت مکانیزه به انجام می رساند. این ماشین شوی ها خود در مدل های مختلفی تولید می شوند که کارواش دروازه ای و تونلی از بهترین آن ها به حساب می آیند.

 

 

کارواش های خلاقانه

کارواش ماشین سنگیندر بحث خلاقیت در کارواش خودرو ، مبتکرانه و جدید بودن مدل آن ، جذابیت ویژه ای برای افراد دارد. نوآوری در طراحی دستگاه های ماشین شوی اتوماتیک ، می تواند به افزایش کیفیت شستشو و رضایت مندی مشتری نیز منجر شود. به عنوان نمونه جهت شستشوی خودرو های سنگین ، دستگاه های مبتکرانه ای تولید می گردند که در آن ساختار دستگاه ثابت قرار می گیرد و کاربر ماشین را به جلو هدایت می کند. در نتیجه عملیات با ایمنی و سهولت بالا انجام می شود. بعضی از مدل های این دستگاه نیز با نام ماشین شوی کالسکه ای شناخته می شوند که بصورت سیار و با یک برس طویل هستند.

 

 

ابتکار در نوع تجهیزات

لنس فشارقوی سقفی کارواششرکت های معتبر ارائه دهنده تجهیزات کارواش ، تجهیزات خلاقانه را برای مراکز شستشوی دستی یا اتوماتیک ارائه می دهند. در ارتباط با تجهیزات مراکز شستشوی دستی خودرو، لنس های زیرشویی یکی از بهترین هاست که امکان شستشوی آسان و سریع بخش زیرین خودرو را فراهم می کند. همچنین به کمک بوم فشار قوی سقفی ، هم از شلنگ و بدنه خودرو حفاظت می گردد و هم در حرکت نیروهای خدماتی کارواش تسهیل ایجاد می شود. در مورد ماشین شوی اتوماتیک ، سیستم زیرشویی ثابت ، برس های خلاقانه ، رینگ شوی و سیستم های خشک کن از جمله تجهیزات مدرن و نوآورانه می باشند. برس های خلاقانه ، زاویه دار و دارای سنسور های دقیق هستند که بدون آسیب رساندن به خودرو ، عملیات شستشو را با کیفیت بالا انجام می دهند. برس رینگ شویی پلی اتیلنی نیز با قابلیت شستشوی شیار های رینگ ، رینگ ها را بطور کامل تمیز می نمایند.

 

خلاقیت در مدیریت

خلاقیت در مدیریت کارواشمدیر کارواش برای نظم دادن به مجموعه و عملکرد مناسب کارکنان خود باید از ایده های خوب و نوآورانه استفاده نماید. مثلا تهیه سیستم های پرداخت بدون نیاز به اپراتور در افزایش سرعت عملیات شستشو و رضایت مندی مشتری موثر می باشد. برگزاری دوره های آموزشی نحوه برخورد با مشتری بعد از استخدام و برگزاری جلسات مفهمومی با فواصل مشخص جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات توسط نیرو های خدمات کارواش نیز اهمیت وِیژه ای دارد. افزودن تجهیزات کارواش نوآورانه و جدید که در بخش قبل اشاره شد، از دیگر اقدامات مبتکرانه ای است که مدیر مجموعه می تواند انجام دهد.

 

 

تبلیغات خلاقانه

تابلو خلاقانه کارواشتبلیغات نقش مهمی در جلب مشتری بخصوص برای مراکز شستشوی خودروی تازه کار دارد. استفاده از ایده های نوآورانه می تواند در مدت زمان کم و با صرفه کم ترین هزینه ، درآمد کارواش را چند برابر کند. طراحی خاص و جلب توجه کننده تابلو کارواش ، یکی از این موارد است. استفاده از المان های مرتبط با شستشوی خودرو و انتخاب متن تبلیغاتی برای کارواش در طراحی تابلو مجموعه اهمیت دارد. همچنین ارائه بن های تخفیف برای شستشوی خودرو ، می تواند خود موجب سود بیشتر و تبلیغ توسط مراجعه کنندگان باشد. طراحی لوگو و راه اندازی کانال و صفحه در شبکه های اجتماعی پر طرفدار نیز در شناساندن مجموعه به مردم تاثیر گذار است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید