پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
افزایش تحقیق بر روی شستشوی خودرو در کارواش تمام اتوماتیک

افزایش سرمایه گذاری ایستوبال بر تحقیق و توسعه در زمینه کارواش تمام اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت تخصصی اسپانیایی ایستوبال، سرمایه گذاری بر روی تحقیق، توسعه و اختراع در مبحث کارواش تمام اتوماتیک و راه حل های نگه داری از خودرو را در پنج سال گذشته 50% افزایش داده است. این شرکت والنسیایی، همواره برای پیشرفت تکنولوژی در زمینه های بهره وری، ایمنی، کیفیت، اثربخشی هزینه، و محیط زیست پیشگام بوده است. طراحی های این شرکت در زمینه کارواش تمام اتوماتیک، شامل 30 اختراع ثبت شده می باشد که این فقط سهم کوچکی در نوآوری های ایستوبال دارد.

آمار تحقیق و توسعه شرکت ایستوبال، طبق نتایج Eurostat که یک موسسه آماری در اتحادیه اروپا است، بالاتر از میانگین اروپا و اسپانیا قرار گرفته است. از سال 2013 تا 2016 سرمایه گذاری بر روی تحقیق و توسعه، در اروپا از 1.25% به 2.03% رسیده است در حالی که در همان دوره در شرکت ایستوبال به 2.14% افزایش یافته است که اکثر این افزایش در زمینه کارواش تمام اتوماتیک بوده است. امسال، شرکت ایستوبال بیش از 2.4 میلیون یورو برای تحقیق و توسعه اختصاص داده است در حالی که سرمایه گذاری بر روی تحقیقات در سال 2012، 1.6 میلیون یورو بود. آمار و ارقام در طی هر سال افزایش یافته و در سال آینده این روند رو به رشد بیشتر در زمینه تعهد شرکت به بهبود مراقبت خودرو، افزودن ارزش به تجهیزات خودرو و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی هم در بخش مراقبتی خودرو و هم در کارواش تمام اتوماتیک ادامه پیدا خواهد کرد.

ثبت پنج برنامه برای اختراعات در زمینه کارواش تمام اتوماتیک

در سال گذشته شرکت اسپانیایی ایستوبال، نوآوری های بزرگ خود را توسعه داد و 5 برنامه در زمینه اختراع را ثبت کرد و آمار ثبت اختراعات خود را در مجموع به 30 تحول ثبت شده رساند. یکی از نوآوری های تکنولوژیک وانقلابی شرکت ایستوبال در سال گذشته، برس چرخ شوی چند دیسکه در کارواش تمام اتوماتیک می باشد که 8 برس ماهواره ای به طور جداگانه می چرخند و به موقع به همه شیار ها رسیده و اطمینان می بخشد که شستشوی خودرو بر خلاف عملکرد برس های اتوماتیک، بهینه است. همچنین یکی دیگر از اختراعات ایستوبال برای بهبود امنیت، یک سیستم خاص است که مونتاژ امن تجهیزات شستشوی تجاری خودرو را تضمین می کند.

 شستشوی چرخ خودرو در کارواش تمام اتوماتیک

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید