پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

آشنایی با کمپانی ایستوبال از پیشگامان عرصه تولید دستگاه های کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کمپانی اسپانیایی ISTOBAL از پیشگامان طراحی، تولید و فروش دستگاه کارواش اتوماتیک می باشد که با تولیدات نوآورانه خود گام بلندی در عرصه تولید دستگاه های کارواش اتوماتیک در سطوح بین المللی برداشته است. کمپانی ایستوبال با توجه به نیاز افراد در سطح جوامع، هر ساله تولیدات خود را بنابر استاندارد های بین المللی عرضه می نماید و با انجام بررسی ها و تحقیقات پیوسته امکان بهبود عملکرد و ارتقای محصولات تولیدی خود را فراهم آورده است. در حال حاضر محصولات و تجهیزات تولیدی این کمپانی شامل: دستگاه کارواش اتوماتیک در دو نوع دروازه ای و تونلی، کارواش ماشین آلات سنگین، جت واتر یا جت واش، قطار شوی اتوماتیک و سایر تجهیزات وابسته کاروش اتوماتیک همچون مواد شوینده تخصصی کارواش اتوماتیک، سیستم تصفیه و بازگشت آب و غیره می شود.

تاریخچه ایستوبال

کارواش اتوماتیکشرکت ایستوبال در سال 1950 میلادی فعالیت خود را با احداث تعمیرگاهی در شهر والنسیای اسپانیا آغاز نمود. موسس این شرکت اسماعیل توماس آلاکرئو فردی با ایده های نوآورانه و خلاقانه بود. وی چندی بعد بنابر نیاز خود در تعمیرگاه دستگاهی جهت ایجاد سهولت در روغن کاری خودرو اختراع نمود و با تولید و فروش انبوه آن به تعمیرگاه های دیگر توانست سود مناسبی را به دست آورد. افکار خلاقانه وی سبب شد در سال 1963 اولین دستگاه کارواش دروازه ای را در کنار تعمیرگاه خود احداث نماید. اوج شکوفایی شرکت ایستوبال در سال 1973 میلادی بود که تولید اولین کارواش اتوماتیک مجهز به برس های غلطکی جهت شستشوی بهینه خودرو و خشک کن را به دنبال داشت و این اتفاق مهم سبب شد ایستوبال به یکی از پیشگامان این صنعت مبدل شود. این شرکت به تدریج بر قابلیت های دستگاه کارواش اتوماتیک افزود و امروزه شعب ایستوبال در اقصی نقاط جهان فعال می باشند و تولیدات این شرکت همگام با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بازارهای جهانی قابل عرضه است.

راهبرد و اهداف ایستوبال

کارواش اتوماتیکآنچه سبب پیشرفت روزافزون شرکت ایستوبال شده است توجه به چند نکته کلیدی در روند کار می باشد. استفاده از ایده های خلاقانه، بهسازی و افزایش کیفیت تولیدات، تمرکز بر ارائه خدمات مفید، تعهد در انجام کار مهم ترین عوامل مورد توجه مدیران و کارکنان این کمپانی موفق می باشد. بخش تحقیق و توسعه کمپانی ISTOBAL به صورت یک دپارتمان فعالیت نمی کند بلکه به عنوان فرهنگی غنی در میان کارکنان آن شکل گرفته است. در نتیجه این امر تاثیرات مطلوبی در عملکرد بهینه تولیدات و کیفیت بالای تجهیزات کارواش به ارمغان آمده است. توجه به نیازهای مشتریان و رفع مشکلات آنان جهت جلب رضایت حداکثری آنان شده است.

 

محصولات کمپانی ایستوبال

امروزه محصولات کمپانی ایستوبال در طیف وسیعی قابل عرضه می باشند که هر یک بنابر شرایط محیط و نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات امکان شستشوی بهینه خودرو را فراهم آورده و مشکلات شیوه های سنتی و دستی را نیز رفع نموده اند.

 

کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکاین دستگاه کارواش مکانیزه در مراحل متفاوتی عملیات شستشوی خودرو را به صورت اتوماتیک به انجام می رساند و سبب افزایش سرعت و کیفیت شستشو می شود به همین دلیل در میان مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است. دستگاه کارواش اتوماتیک کمپانی ISTOBAL از نظر نحوه عملکرد و ساختار ظاهری در دو نوع دروازه ای و تونلی در دسترس می باشند که عملکرد یکپارچه بخش های مهمی همچون برس ها، نازلهای پاشش آب و مواد شوینده، نازل پاشش واکس و خشک کن سبب بهینه سازی عملیات شستشوی اتومبیل گردیده است.

 

 

کارواش ماشین سنکین

کارواش اتوماتیکماشین آلات سنگین همچون اتوبوس ها و کامیون های حمل بار بر اثر حرکت در معابر شهری و بین شهری دچار آلودگی های بسیاری می شوند لذا ایستوبال راهکار ارزشمندی در جهت شستشوی بهینه این ماشین آلات ارائه نموده است. کارواش ماشین سنگین از دیگر محصولات این کمپانی می باشد که در دو نوع دروازه ای و ثابت در دسترس بوده و عملیات شستشوی ماشین آلات سنگین را با سهولت ویژه ای همراه نموده است.

 

 

 

قطار شوی اتوماتیک

کارواش اتوماتیکنظافت در ناوگان حمل و نقل ریلی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل کمپانی ایستوبال جهت سهولت در انجام عملیات شستشو و نظافت در این ناوگان قطارشوی اتوماتیک را عرضه نموده است. با استفاده از این دستگاه عملیات نظافت با سرعت بالایی همراه گردیده است و نظافت هیچ خللی در فعالیت این ناوگان به وجود نمی آورد. مصرف حداقلی آب و مواد شوینده در روند نظافت از مهم ترین مزایای کارواش های اتوماتیک می باشد.

 

 

جت واش

کارواش اتوماتیکشوینده های فشار قوی یا جت واش های کمپانی ایستوبال مناسب شستشوی سطوح ناهموار خودرو می باشند. عملکرد بهینه این تجهیزات سبب ایجاد نتیجه ای مطلوب در امر شستشوی اتومبیل شده است. از بین بردن آلودگی های عمقی در بخش های دور از دسترس با استفاده از جت واش فراهم آمده است.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید