پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش

ارائه کارواش جدید Smartwash

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ایستوبال برای اولین بار تجهیزات شستشوی هوشمند خود را با نام Smartwash در Motortec Automechanika مادرید ارائه خواهد نمود. تکنولوژی جدید که نسل جدیدی از فضاهای شستشو می باشد با هدف بهبود شرایط کاربر و افزایش سودآوری در کارواش می باشد. هدف از این تجهیزات جدید، ترویج تحول دیجیتال در بخش شستشو می باشد و با راه اندازی راه حل های نوآورانه، در جهت نفع مدیران و کاربران گام بر می دارد. نسل جدید کارواش ها با نام Smartwash برای شستشوی سریع و راحت می باشد که کار کردن با آن ها نیز بسیار آسان است. این تکنولوژی جدید طبق نیاز مصرف کنندگان و نیاز کاربران می باشد و دارای کنترل های بصری و آسان تر می باشد.

 

HW’INTRAWASH برای نظافت عمیق داخل خودرو


گروه ایستوبال، اولین قطعه تجهیزات اتوماتیک و استاندارد برای شستشوی داخلی و ضدعفونی کردن یخچال تریلی ها و سطوح برخی خودروها راه اندازی خواهد نمود. به این منظور باید اطلاعاتی در خصوص میزان مواد شوینده و زمان لازم برای تاثیر بر روی هر وسیله نقلیه وجود داشته باشد. در مقایسه با روش های نظافت و شستشوی دستی، این روش جدید برای شستشوی سطوح داخلی بسیار امن و کارآمدتر می باشد. همچنین میانگین زمان نظافت تا 60 درصد کاهش می یابد و کنترل بیشتری بر روی میزان مصرف مواد شوینده وجود خواهد داشت. این سیستم دارای پلت فرم هایی است که با شستشوی فشار قوی با استفاده از نازل ها سطوح را به خوبی تمیز می کنند. با استفاده از سیستم HW’INTRAWASH می توان حتی دورترین گوشه های وسایل نقلیه ای که تا 16 متر طول دارند را به خوبی شستشو نمود.

 

متوسط زمان شستشوی یک تریلی 15 تا 20 دقیقه می باشد اما با استفاده از  HW’INTRAWASH این زمان به 5 دقیقه کاهش می یابد که بسیار قابل توجه است. همچنین این دستگاه دارای یک کانال برای جمع آوری ضایعات می باشد که یک گذرگاه خود تمیز شونده دارد تا به حفاظت از تجهیزات کمک نماید. این تجهیزات جدید در حال حاضر در ایلات متحده در حال استفاده می باشد و تا نیمه دوم سال 2019 در بازار اروپا نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در نتیجه با این فناوری جدید راه حلی برای شستشوی خودرو نه تنها برای سطوح خارجی بلکه برای شستشوی فضای داخلی خودروهای صنعتی مانند تریلی ها ارائه شده است. ایستوبال اولین شرکت تولید کننده این دستگاه های شستشوی خودکار است که برای خودروهای صنعتی مناسب می باشد. این دستگاه ها با شستشو و ضدعفونی کردن وسایل نقلیه صنعتی کمک شایانی در عرصه کارواش داشته اند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید