پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
برس کارواش

طراحی و تولید برس های جدید کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کارواش اتوماتیک عملیات شستشوی خودرو را با پاشش آب از طریق نازل ها و برس زنی سطح با برس های افقی و عمودی با کیفیت انجام می دهد. برس کارواش نقش مهمی در کیفیت عملیات شستشو داشته و آسیب یا فرسودگی آن نیز می تواند به آسیب دیدن بدنه منجر شود. شرکت ایستوبال در همین راستا سعی کرده تا بهترین مواد را در ساخت برس ها مد نظر قرار دهد. نسل جدید برس های تولیدی این شرکت دارای ویژگی ها و مشخصات بهتری بوده و نتایج مطلوب تری را در فرآیند شستشوی خودرو در پی دارد. در این مقاله این نوع برس ها و ساختار آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

اهمیت برس کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک نسل پیشرفته و جدید کارواش هاست که بدون نیاز به نیروی خدماتی و با استفاده از تجهیزات هوشمند مکانیزه مانند برس، فرآیند شستشو را انجام می دهد. یک برس خوب و با کیفیت علاوه بر تضمین کیفیت بالای شستشو، موجب محافظت از بدنه خودرو می شود. مویی برس ها بعد از مدتی دچار فرسودگی شده و در نتیجه خط و خش روی بدنه یا کاهش کیفیت شستشو را در پی دارند. همچنین جرم و آلودگی های روی برس ها خود عاملی برای آسیب دیدن بدنه هستند. بنابراین برس کارواش نقش مهمی در کیفیت شستشوی خودرو ها دارد.

 

نسل جدید برس کارواش

کمپانی ایستوبال به تازگی پیشرفت های مختلفی را انجام داده تا برس های با دوام تر، کم سر و صدا تر و سازگار تری را با انواع وسایل نقلیه تولید نماید. در صورت نیاز به برس کارواش دروازه ای و یا تونلی، می توانید از این برس ها بهره مند شوید. این برس ها از جنبه های متعددی ازجمله مواد سازنده برس و سیستم اتصال آنها بهبود یافته اند. بطور کلی ساختار برس کارواش اتوماتیک از سه نوع ماده می تواند تشکیل شود : برس پلی اتیلنی که بطور معمول برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین مانند ون و تریلی و اتوبوس استفاده می شود، برس ترموپلاستیک و برس از جنس الیاف پارچه ای. سیستم اتصال برس این تجهیزات، دارای مکانیزمی است که امکان تغییر مواد برس را به آسانی فراهم می کند.

ویژگی ها

برس کارواشیکی از خلاقیت های جدید ایستوبال در زمینه برس های کارواش، تولید برس های فومی سبک تر و کم سر و صدا تر از مدل های قبلی است. تولید دیگر این شرکت، پیکربندی جدید برس هاست که امکان استفاده همزمان از برس های فومی و پارچه ای در قطر های مختلف را فراهم می آورد. در نتیجه برس کارواش انطباق بهتری با بدنه خودرو پیدا می کند.

پیکربندی دوگانه

بعنوان نمونه یک پیکربندی جدید یعنی برس افقی فومی با قطر دوگانه طراحی شده است. در این سیستم، بخش برس با قطر بزرگتر در انتها نصب شده و بخش جدید با قطر کوچکتر به سمت مرکز متمایل شده است. در این سبک چینش برس کارواش اتوماتیک، برس افقی تطابق موثرتری با بدنه خودرو دارد.

برس پارچه ای جدید

برس پارچه ای جدید ایستوبال جنس نرم تری داشته و کیفیت بهتری ارائه می دهد. این سبک طراحی جدید، طول عمر محصول را افزایش می دهد. تماس برس ها با بدنه بصورت زاویه دار نیز با ارائه عملکرد روان تر و نرم تر، سایش را به حداقل می رساند.

نگهداری از برس

برس کارواشدر کنار انتخاب برس با جنس مناسب و نرم، نگهداری صحیح از آن نیز اهمیت دارد. برس ها در مرحله برس زنی، آلودگی ها را جمع آوری می نمایند که به مرور بر روی مویی آنها انباشته می شود. عدم شستشوی منظم برس ها می تواند نتیجه مد نظر را بدست ندهد. مواد شوینده مانند شامپو های مخصوص شستشوی برس ها در این زمینه کاربردی بوده و طول عمر برس ها و کیفیت عملکردی آنها را افزایش می دهد. همچنین چک کردن ظاهر برس و جدا کردن آلودگی های ریز که باعث آسیب دیدن بدنه می شوند، ضرورت دارد.

 

زمان تعویض برس کارواش

برس های کارواش بعد از مدتی استفاده، بایستی تعویض شوند. بسته به جنس برس یعنی پلی اتیلن، ترموپلاستیک و یا پارچه ای، پیشنهاد می شود که برس ها بعد از 25 هزار تا 60 هزار سیکل شستشو جایگزین گردند. مراقبت از برس ها، شستشو و تعویض منظم آنها و بهبود خدمات شستشوی خودرو در جذب مشتری موثر است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید